Ga naar inhoud

Borland pascal 7.0 (Op Win7 64BIT)

maffiagentiles

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem ik heb borland pascal 7.0 (for windows), ik wil dit installeren, maar ik krijg bij elke ''.exe'' file dezelfde melding dat het programma niet compatibel is met 64 bit versies van windows (dit is in 7-Zip) maar de endere melding in windows verkenner komt ermee overeen.

Dan nu;

Weet iemand een oplossing hoe ik dit probleemkan verhelpen??

BELANGRIJK!!: Bij eigenschappen van de ''.exe'' files heb ik ook al ''in compatibiliteitsmodus uitvoeren van (bv; windows XP SP2) maar dit lukt

ook niet en ook bij alle andere compatibiliteitsmodussen.

MVG; Maffiagentiles.:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Borland Pascal en Turbo Pascal is eigenlijk hetzelfde.

Afhankelijk van je Win 7 versie en je hardware, kan je proberen met de XP modus.

Meer informatie hierover vind je hier.

Als je de XP modus niet kan gebruiken, probeer dan toch maar de 64bits versie uit de link van Stegisoft in post #2.

Nog een mogelijkheid is het aanmaken van een virtuele machine met daarop een 32bits windows. Een virtuele machine kan je aanmaken met een van deze tools: Virtual PC , VirtualBox of tegen betaling VMWare.

Voorwaarde is natuurlijk dat je eigen hardware krachtig genoeg is en dat je een 32bits windows versie hebt om op die virtuele machine te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar mijn processor ondersteund geen VTX!! (virtualisation technology) daar heb ik ergens toch wel spijt van. en dat 64 bit gedoe, is dat gewoon pascal of borland, ik zal eens proberen, ah ja maar ik moet dan wel een account aanmaken op die website, en ik heb een credietkaart nodig, aangezien ik 15 jaar ben heb ik dit nog niet (wel proton maar daar ben ik niet veel mee)

ik zal enes proberen met dat 64 bit gedoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.