Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo iedereen,

Sinds kort krijg ik na de opstart van mijn windows XP een alarmkader zoals in bijlage. Het verwijst naar mijn antivirusprogramma Panda IS 2010. Dit heb ik opnieuw helemaal geïnstalleerd maar het probleem herhaalt zich. Ik heb tot op heden en dit sinds vele jaren nooit enig probleem gehad met panda IS. Vraag is nu of het probleem windows gerelateerd is of dat het toch aan het antivirusprogramma ligt.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Dank bij voorbaat.

post-4540-1417703949,605_thumb.jpg

aangepast door Garfield
Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik lees op de site dat de hotfix bedoeld is voor panda 2009. Is hij dan niet reeds geïntegreerd in de versie 2010 ?

Heb download gedaan en de toepassing gestart. Hij blijft echter in het install-scherm vasthangen zoals in bijlage.

post-4540-1417703949,6751_thumb.jpg

Geplaatst:

Had de verkeerde download gekozen.

Dit is de hotfix voor versie 10.

Als het niet lukt, moet je eens proberen om de download te doen via een andere pc en dan via een usbstick op jou pc te plaatsen.

Geplaatst:

Jurgen,

Ditmaal is de installatie vlot uitgevoerd. Na herstart deed het probleem zich niet meer voor. Hopelijk blijft dit zo. Een mens kan dus alleen maar bijleren. Hartelijk bedankt voor de aangereikte remedie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.