Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Haloo mensen,

Ik heb een probleem met mijn Packard Bell!

Ik heb hem ongeveer 1 maand, en die heeft altijd perfect gewerkt nooit problemen, ben er altijd voorzichtig mee omgegaan en is dus nooit gevallen ofzo.

Toen ik hem gisteren wou opzette kwam er meteen een wit scherm, waardoor ik dus niets zie...

ik heb de laptop dan aangesloten aan een extern scherm en daar kreeg ik dan wel beeld... Nu ik weet dat je garantie krijgt, maar omdat ik maar een laptop bij stockverkoop heb gekocht heb ik er geen garantie bij wat spijtig is...

Kan iemand mij mss zeggen wat juist het probleem is, dan kan ik zo verder zoeken naar een oplossing??

dank uu

OPLOSSING;

Ik heb geen ticket gevonden of niets en omdat ik de laptop snel nodig had,

heb ik hem ergens binnen gedaan en lag het probleem aan de backlight converter

ik heb hem dan laten repareren, het was wel moeilijk voor de maker om de juiste type convertor te vinden

maar eind goed al goed

aangepast door laguwll
Geplaatst:

Oeii Oeii Oeiii, 120eu is ni niets hé;

Wel jammer want hij werkt egt perfect als ik hem aansluit op een extern scherm..

Is er geen andere oplossing denkt u?

mvg

Geplaatst:
Zelf doen en dat kost zowat 60 euro.

Maar dat is niet evident die je hier kan kopen.

Hier kan je zien hoe je moet doen.

Jahh oei da is wel ni zo simpel...:sad

Moest er garantie zijn, zou ik dan moeten betalen ?

Geplaatst:
Dat moet je even in de garantie kijken.

Maar normaal gezien is dat onder de garantie en dus gratis.

Ja, ik hoop dat de garantie er nog is.. zal het hier nog eens na vragen..

Moest het zijn dat het er niet meer is zal ik wel naar 1 of ander computerwinkel gaan in de hoop dat het niet zo duur word

Geplaatst:
Opgelet: ook al vermeldt fabrikant 1 jaar waarborg dan nog moet de computer verkoper 2 jaar waarborg geven. Dat is wettelijk.

Ik zal u raad ZEKER en vast gebruiken! :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.