Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Problemen met All in one printer.

Deze printer is een Belgacom Belgafax 700, of ook Olivetti Job_JetM400.

Ik heb deze tot een jaar of 2 geleden dagelijks gebruikt met m'n vorige pc.

Ook met m'n laptop was dat geen enkel probleem.

Toen kocht ik een nieuwe pc,en deze all in one kreeg ik maar niet geinstalleerd op die nieuwe pc.Geen probleem;ik had nog een andere all in one,en dan gebruikte ik m'n M400 alleen maar als fax en copiemachine,en als printer voor m'n laptop (en dat lukt nog altijd).

Nu is m'n andere all in one defect, (te oud om te laten herstellen),en heb ik opnieuw geprobeerd om deze M400 te gebruiken.

Alle oudere software aangaande deze printer gewist,en met de originele softwarecd alles opnieuw geinstalleerd.Het enige wat gebeurt bij het printen van een document is het laden van een blad,de printkop gaat wat heen en weer, hij gooit er een blanco blad uit en stopt.

Ik heb al de driver vh Internet gehaald en daarmee geprobeerd,alles wissen,opnieuw installeren,kabels verwisseld,versch usb poorten geprobeerd,niets helpt,ik blijf maar dat ene blanco blad krijgen.

Ook al weer een andere printer gebruikt,en daarmee geen problemen,alsook aan m'n laptop blijft die M400 wel zijn werk doen?

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Beste Stegisoft,

Op m'n laptop en ook op m'n andere pc gebruik ik nog Windows XP.

Met de printer M400 bedoel ik de Olivetti Job_jet M400,

dit is een all in one (met fax) die ik gekocht had via Belgacom,en die door hen gepromoot en verkocht werd als Belgafax 700.

Er is héél weinig over te vinden op het net,wel een driver gevonden,maar die doet juist hetzelfde als die op de originele cd.

Er wordt dan ook een werkset geinstalleerd,en die werkt.(inktvullingen nazien,kuisen,ook uitlezing van de fax op pc,enz)

Geplaatst:

Neen,de laptop gebruik ik maar af en toe,ik gebruik die zo'n beetje als reservetoestel.

En wanneer ik moet printen met die laptop trek ik gewoon de usb kabel vd printer uit mijn vaste pc, en plug die in mijn laptop,en dan werkt de printer met de laptop zoals het moet.

Geplaatst:

Wel een beetje raar dat je wel kan afdrukken maar dan blanco terwijl met de laptop wel prima gaat.

Hebt je voldoende vrije ruimte in c:\

Ga naar printer en dubbelklik op m400

Staan er daar geen afdruktaken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.