Ga naar inhoud

cyber xp

Amichiels

Aanbevolen berichten

Is het een iso bestand?

ja maar ik ben nu al iets verder ik moet eerst alle bestanden downloaden en ze dan samenvoegen maar dan ga ik toch nog altijd met hetzelvde probleem zitten?

ik heb zelfs nog nooi gehoort van een volumenaam op n disk

---------- Post toegevoegd om 22:04 ---------- Vorige post was om 22:02 ----------

ik weet nu waar ik alle 7 aperte bestanden moet downloaden maar voor ze te kunnen samenvoegen moet ik ze toch eerst uitpakken? en dan zit ik toch nog altijd met hetzelvde probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alle bestanden hebt dan moet je meestal op naam.exe klikken of welke naam01.rar klikken.

Soms is het nodig om part bestanden mee te downloaden om mogelijk beschadigde of niet volledig gedownloaden rar bestanden.

Met die part bestanden die je met QuickPar moet laden en dan zal QuickPar deze herstellen.

Daarna kan je opnieuw met winrar uitpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alle bestanden hebt dan moet je meestal op naam.exe klikken of welke naam01.rar klikken.

Soms is het nodig om part bestanden mee te downloaden om mogelijk beschadigde of niet volledig gedownloaden rar bestanden.

Met die part bestanden die je met QuickPar moet laden en dan zal QuickPar deze herstellen.

Daarna kan je opnieuw met winrar uitpakken.

oke en nu word het moeilijk

ik moet 7 aparte bestanden downloaden en voor ze te kunnen samenvoegen moet ik ze toch eerst uitpakken? en dan zit ik toch nog altijd met hetzelvde probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je moet wel degelijk de volledig collectie bestanden downloaden.

Je kan ook niet met een paar bestanden testen.

Als er bijvoorbeeld 50 bestanden zijn dan moet je wel degelijk 50 bestanden downloaden en niet 49 bestanden.

1. dus eerst alles downloaden?

2. samenvoegen in 1 map?

3. en dan proberen ze eerst zonder quickpar te extracten op dvd disk?

5. en dan als het ni lukt quickpar installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.