Ga naar inhoud

onregelmatig fout pc start opnieuw

Qompaqniet

Aanbevolen berichten

Heb onregelmatig een probleem, pc start na systeemfout opnieuw op. foutmelding is niet altijd het zelfde.

Blauwscherm veel tekst en er wordt iets gesafed.

Het lijkt er op dat dit gebeurt als er een lamp of iets ander bijgezet wordt of uitgezet.

Als dit zo is dan heeft het met de voeding te maken. Heb een 350Watt voeding in mijn pc.

Heeft iemand een tip. Heb al een netfilter in de contactdoos zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan je ook zeggen wat de foutcodes zijn die je ziet wanneer je een blauw scherm ziet?

Als de pc automatisch opnieuw opstart bij een crash kan je dit uitschakelen.

Start

Configuratiescherm

Systeem

Geavanceerde Systeeminstellingen

Opstarten en Herstel -->kies instellingen

Vink automatisch opstarten uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de fout melding die ik krijg

Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen

Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3

Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:

BCCode: 1e

BCP1: 0000000000000000

BCP2: 0000000000000000

BCP3: 0000000000000000

BCP4: 0000000000000000

OS Version: 6_1_7600

Service Pack: 0_0

Product: 768_1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet genoeg informatie. Als je een blauw scherm krijgt, wordt er ook een foutcode vermeld. Bijvoorbeeld: Stop 0x000000c1; driver irql not less or equal of zoiets.

Deze informatie moet je de volgende keer opschrijven.

Je kan ook gebruik maken van dit programma om meer informatie te verkrijgen over je foutmeldingen. Het programma geeft telkens de foutcodes weer. Vermeld deze in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Programma gedownloaded en de crashfiles zicht baar gemaakt.

Heb meerdere keer een crash gehad met code 0x000000d1 en de laatste crashes was 0x0000001c.

Als het mogelijk is wil ik de crashfile mailen, is misschien makkelijker voor het onderzoek. Weet alleen niet hoe dit moet op dit forum.

Alle drivers zijn volgens divice docter up to date.

---------- Post toegevoegd om 09:22 ---------- Vorige post was om 09:12 ----------

Programma gedownloaded en de crashfiles zicht baar gemaakt.

Heb meerdere keer een crash gehad met code 0x000000d1 en de laatste crashes was 0x0000001c.

Als het mogelijk is wil ik de crashfile mailen, is misschien makkelijker voor het onderzoek. Weet alleen niet hoe dit moet op dit forum.

Alle drivers zijn volgens divice docter up to date.

foutcode moet zijn

0x000000d1

0x0000001e

Sorry voor het ongemak, onduidelijkhandschrift?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik gebruik een adsl modem/router staat los op de pc, en ben in december overgeschakeld naar Windows 7.

Sinds 6 mnd heb ik mijn PC geupgraded, moederbord, processor, geheugen, hd etc. Eerst XP gedraaid (geen problemen) en in december Windows 7 Home (legaal) geinstalleerd. Schone installatie, zelfde modem in gebruik. Het enige verschil tov XP gebruik is dat ik een monitor op de VGA uitgang en een monitor op de DVI uitgang heb staan. Verder op het besturingsysteem na de zelfde software (legaal).

Zie voor hardware mijn profiel, alle software updates etc geladen en geinstalleerd.

(heb nu de tweede monitor uitgeschakeld, kijk of dit het probleem was/is)

aangepast door Qompaqniet
aanpassen tekst
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.