Ga naar inhoud

onregelmatig fout pc start opnieuw

Qompaqniet

Aanbevolen berichten

Heb een bekabeld netwerk gebruik geen draadloos.

Ontdek net met "Blue Screen View" dat de eerste keer dat het probleem zich voordeed ik een Zolid Digitaal tv kaartje geinstalleerd heb met de bijgeleverde software Total Media. Kaartje gekocht bij Aldi.

Weet niet of het relevant is maar toch vermeldingswaard denk ik.

De eerste keer werd de fout veroorzaakt door 3xHybr64.sys+910bd

en als ik dit google komt ik uit op een drijver voor een tv kaart.

Ga de andere fouten ook google'n Wacht nog op antwoord voordat ik de kaart verwijder en vervang door een pinnacle analoge kaart.

aangepast door Qompaqniet
tekst wijziging
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan je eens een overzicht geven van welke kaarten en andere externe apparaten er allemaal op je pc zijn aangesloten. Dat tweede scherm en die router hebben we al.

Verwijder het kaartje even uit de pc net zoals andere externe apparaten die zijn aangesloten en werk dan met de pc. Begin alvast met het tweede scherm.

Doet het probleem zich dan niet voor dan kan je zo de oorzaak van de foutmeldingen beginnen uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweede monitor is uitgeschakeld, en niet meer verbonden met PC

TV kaart verwijderd

BlueTooth stik verwijderd.

Niets meer aangesloten op pc, met uitzondering van een logitech toetsenbord (draad), draadloze Logitec muis en Logitec speakers.

PC Staat bij en ben drukbezig documenten te bestuderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet, ben aan het werk met pc, Radio 2 via internet, outlook en word.

Geen hoge of extra blelasting voor pc maar dat was tijdens het bluescreen ook niet echt.

Blijf het proberen.

Als binnen 24 uur (morgen middag) geen probleem gaat tweede scherm er weer op.

Ik hou je via dit lijntje op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe geen problemen gehad met de PC. Vermoed dat de fouten gegenereerd werden door de Zolid kaart en de daarbij behorende software. Kaart en software werkten ook al niet optimaal samen. Moest iedere keer na een reboot van het systeem de kanalen inlezen.

PC blijft in gebruik en ik blijf monitoren op fouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is hem alleen zonder cinc en s-video ingang.

Importeur heeft aangegeven dat zij bij fabrikant aandringen op een update. als ik verder zoek dan geeft kaart aan van philips te zijn.

als ik divice docter draai komt dit programma niet met informatie voor update.

Denk dat de kaart de prullenbak ingaat en een hauppage kaart aangeschaft gaat worden.

tot op heden nog geen blue screen problemen.

aangepast door Qompaqniet
aanvulling laatste regel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.