Ga naar inhoud

Bluescreens, Display Driver Crasht, Random pixels zooi

sydwm

Aanbevolen berichten

Sinds een week of 2 heb ik erg veel blue screens of death en crasht de display driver erg veel. dit gebeurt bijna altijd als ik in Dx bezig ben.

bluescreen geeft deze error :

Problem signature: Problem Event

Name: BlueScreen

OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1

Locale ID: 1033

Additional information about the problem:

BCCode: 116

BCP1: 89666510

BCP2: 93CECA30 BCP3: 00000000

BCP4: 00000002

OS Version: 6_1_7600

Service Pack: 0_0

Product: 256_1

dit is begonnen bij mass effect 1 - 2 waar hij veel vanzelf uitviel (wss door oververhitting, pc was echt heet toen ie uitviel), hierna begonnen de display driver crashes bij LoL (1. kleuren worden fucked en screen freez 2. zwart scherm 3. oftewel Bluescreen, oftewel minimaliseerd hij het spel, geef hij error dat display driver gecrasht is en zichzelf heeft kunnen recoveren (hierna kan ik gewoon verder spelen), oftewel word het sound helemaal fucked up en moet ik m zelf uitzetten

ik heb de driver al ge reinstalled, uninstalled en installed, roll back gedaan, via nvidia control center acceleration uitgezet, maar niets helpt. en ik had een uurtje geleden ook een bluescreen toen hij zij dat hij de windows prestatie index moest updaten, gebeurde net hetzelfde als bij games. ik had de nvidia gForce 9600 GT M in een Samsung R710 en windows 7. hij is ook al 2-3 keer uitgevallen door uit pure rage op men toetsenbord te rammen. weet iemand een oplossing voor dit want het is zoals je denkt heel irriterend en bijna onmogelijk om games te spelen. .

Bluescreen geeft stop at x00000001 ofzo, had geen tijd om te noteren.

soms als de display driver chrasht krijg ik iets raar, wat op dead pixels lijkt, maar ze veranderen van kleur en van plaats, soms is het net een sneeuwstom :sad

heb men System drivers al gedeinstalleerd, opgestart in safe mode, driver cleaner gerunt, gereboot, driver opnieuw geinstalleerd en System restore. ik weet echt niet meer wat ik moet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde videokaart en eveneens windows 7.

De oplossing is om vista drivers te nemen die je op de cd hebt. Dus niet bij Nvidia zelf. Ik heb nog eens gekeken en de drivers zijn nog steeds niet aangepast nochtans hebben zeer veel mensen een probleem mee.

kan ik deze ook op het internet vinden? want ik heb de Windows 7 cd niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iets hoger versie maar je kan deze eens proberen.

Niet zelf bij Nvidia zoeken want dan krijgt je een veel te hoge versie.

Wel eerst de oude versie verwijderen.

Deze versie runt geen nieuwe games. Bij Mass Effect 2 krijg ik de error

''Direct3D is not available because the computer is locked. Keep retrying?''

bij League Of Legend krijg ik

''2.0 shading is not supported''

Bij Stalker: CoP crasht de launcher elke keer.

Heb je deze problemen ook met de Driver dat op de windows CD staat? anders leen ik hem wel van iemand anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drivers staan niet op windows cd.

Wel op de cd van de videokaart ofwel bij cd van de computer zelf indien u compleet systeem had gekocht.

Welke windows 7 hebt je? 32 of 64 bits

32bit, ik zit op een prebuild laptop die gekomen is met Vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.