Ga naar inhoud

Games PC samenstellen

Gast goeiemoggel

Aanbevolen berichten

Gast goeiemoggel

hallo

ik zou graag een game pc gaan kopen want mijn pc is echt baggerxD. ik weet niet zo goed hoe dat allemaal werkt en ben eigenlijk vrij bang dat ik iets verkeerd koop. ik heb al gelezen dat het sterkt word aangeraden er zelf een te laten samenstellen en heb gelezen dat jullie vooral met azerty en alternate werken of heb ik dat fout?:stupid:. ik heb gezien dat bij allebei de sites naar mijn huis kan worden verzonden en dat het voor mij in elkaar kan worden gezet (tegen een prijs). maar ik heb alleen geen verstand van wat er nou inmoet en hoe en wat? dus wou ik vragen of jullie aub een pc tje voor mij in elkaar wilden zetten zoja dan wil ik er dit graag bij

-mijn budget bedraagt ongeveer 1100 euro ofzoiets

- ik wil er graag call of duty 6 en andere grafish zware spellen op spelen (kon alleen cod 6 verzinnen ;-) ).

- als het kan zo rond de 6gb of 8 gb ram

- 1 tb schijfruimte lijkt me wel goed

- er hoeft geen monitor muis etc. bij

- ik zou het fijn vinden als deze kast erbij kan, ik weet niet of hij goed is maar ik vind hem wel mooi. zeg maar als ie fout is.

Thermaltake V9 Vj40001n2z Mi :: Azerty

- zeg maar als ik iets ben vergeten aub. dan zeg ik dat er wel even bij en ik zou het fijn vinden als jullie wat tijd voor mij konden vrijmaken.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb iets voor je samengesteld, wat dacht je van =1&product[252023]=1&product[226358]=1&product[253354]=1&product[224663]=1&product[225309]=1&product[35578]=1&product[258124]=1&product[245679]=1&product[235982]=1"]dit?

Ik wist niet of er nog een Windows versie bij moest maar ik heb hem er maar mij gestoken.

Hiermee kan je CoD6 makkelijks op het hoogste spelen, en andere moderne games.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad dat moederbord dat Duidelijk voorstelt is de goede keuze ik heb blijkbaar iets verkeerds aangeklikt.

Je krijgt dan deze samenstelling met de MSI...4GB is nog wel genoeg hoor!

Er zijn weinig games (een uitzondering na) die dit vol krijgen. Een CoD6 gebruikt een 3GB (inclusief Vista draaien etc)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.