Ga naar inhoud

Games PC samenstellen

Gast goeiemoggel

Aanbevolen berichten

Blijkbaar zijn de HD5850 niet meer leverbaar voor een bepaalde periode. Nu is Alternate (de nederlandse variant) zeer goed in, die hebben er altijd op voorraad.

Nu heb ik dit bij elkaar gesteld. Het is net onder de 1100 euro maar daar moeten nog verzendingskosten bijkomen.

nl3joh.png

Als je hem bij Alternate.nl wilt bestellen zodat zij die in elkaar steken dan moet je HIER zelf alle componenten selecteren. Die 1j garantie vind je bij Service-Garantie en Windows 7 vind je bij Software-Besturingssysteem.

4Gig te weinig... Ik heb zojuist GTA IV op de max gespeeld die mijn HD5850 aankan en ik heb 2gig nodig gehad. Als jij niet aan zware videobewerking of Game design gaat doen dan heb je zeker de komende jaren niet meer nodig. Moest dat wel blijken dan kun je heel simpel 4Gig bijsteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast goeiemoggel

mm.. het ziet er goed uit. qua ram zit ik dus wel goed mooi zo want dat zou alleen maar duurder worden alleen nog een vraagje bij een vorig systeem stond er de 17 met 2880 mhz (mhz weet ik niet zeker) maar nu een i5 met 2666mhz ik snap dat de i 5 goedkoper is maar gaat dit niet ten kosten van de prestaties van de computer en zijn de games daardoor niet moeilijker te draaien? voor de rest lijkt het me helemaal oke en bedankt voor het samenstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh ja... tuurlijk is de i7 860 beter, maar dan betaal je ook 75 euro extra natuurlijk. Als je het niet erg vind om 75 euro extra te betalen zou ik die nemen. Ik heb de i5 750 hier genomen om onder je budget te blijven. Je kunt steeds voor wat extra euros een beter systeem blijven samenstellen. Dit systeem past gewoon perfect onder de 1100 euro.

Het systeem dat ik heb samengesteld is goed uitgebalanceerd dus zou alles naar behoren moeten kunnen werken.

EDIT: Ahja, ik heb ook een andere V9 geselecteerd zie ik, die van jou (dus zonder doorkijk paneel) is nog wat goedkoper.

aangepast door Duidelijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast goeiemoggel

hee bedankt. wat denken jullie is die 75 euro het waard om de i7 te kopen het liefst ga ik niet over mijn budget maar om er nu later spijt van te krijgen lijkt me ook zonden. en overigens ik ga hem pas over een tijdje kopen dus zou ik denken jullie een goedkopere pc krijgen op azerty? anders wacht ik gewoon even op die videokaart :-) ow en over de v9 thermaltake is dat eigenlijk wel een goede behuizing want ik zat toenstraks even te kijken en vond de v9 thermaltake black edition (deze http://www.alternate.nl/html/product/Behuizingen_Midi_Tower/Thermaltake/V9_Black_Edition/-1076845/?tn=HARDWARE&l1=Behuizingen&l2=Midi+Tower ) aangezien ik op internet geen reviews kon vinden over de eerste die ik heb genoemd weet ik niet of het wel verstandig is om deze te kopen . wat denken jullie?

aangepast door goeiemoggel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast goeiemoggel

oke dat is dan wel oke, nou vraag ik me nog steeds af of ik bij azerty goedkoper uit zou kunnen komen anders kan ik deze wel bestellen (met i7) denk ik

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkoper (1060 euro tov 1150 euro). De grafische kaarten (HD5850) staan wel op 'langer dan 10 dagen'. Dus het kan wel lang duren vooraleer ze binnen zijn.

Ik zou echter wel eens eerst informeren bij Alternate over de assemblage, er zijn blijkbaar een paar dingen verandert. Gewoon een mailtje waarin je meer info vraagt over hun assemblage (prijs en hoe je dat daadwerkelijk kunt selecteren op hun site). Je kunt beter zeker zijn als je zo'n bedrag uitgeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast goeiemoggel

hee harstikke bedankt voor je reactie en wat je voor me hebt samengesteld. nou denk ik dat het wel geod is en dat ik het als ik genoeg geld heb gespaard het kan gaan kopen

danku ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.