Ga naar inhoud

nieuwe laptop aankopen, graag advies

Myriad01

Aanbevolen berichten

Hallo,

Naar 't schijnt kan ik hier terecht voor advies betr. aankoop van een nieuwe laptop.

Momenteel heb ik een Samsung netbook (NC10) waar ik redelijk veel problemen mee heb.

Ben het allemaal een beetje beu dus ipv hem binnen te doen voor herstelling wil ik een nieuw machientje kopen en dit keer een laptop.

Hier dingen die ik wil (kunnen doen):

- DVD's kijken (geen fims downloaden)

- intensief surfen (scherm of 8 open)

- muziek downloaden (geen massa's)

- 3 USB-poorten

- geïntegreerde webcam (voor zover dat al niet standaard is)

- skypen zonder probleem

- youtube ea. filmpjes kijken zonder probleem

- niet te groot want wil hem makkelijk kunnen meenemen

- goede prijs kwaliteit verhouding

Ben een leek dus lijstje ziet er misschien wat raar uit maar indien iemand iets kan adviseren hoor ik het graag! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een beperkt budget (momenteel valt nog niet exact te zeggen hoeveel) dus laten we zeggen ergens bij de betaalbaren onder de degelijke laptops.

Ik weet dat ik vaag ben maar kan er geen bedrag op plakken voorlopig (hangt van m'n loon af - wat ik niet weet want 't is een nieuwe job). :-)

Er is mogelijk wel wat speelruimte dus je mag iets voorstellen in verschillende prijscategorieën als je wil (dan kan ik op het einde van de maand zien wat kan en wat niet).

Ik heb nu een 10 inch dus een 15 inch lijkt me prima.

Klavier inderdaad graag geïntegreerd.

Muchos gracias!:proud:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 500-650 euro Dell inspiron 15?

Maar wat ik me afvraag: Kun je niet via je werk goedkoper aan een bepaald merk laptops komen? Bij mijn pa kom ik vele goedkoper aan Dell, via de universiteit makkelijk aan Dell, en via mijn ma makkelijk aan HP. Misschien moet je dat is navragen.

Ik betwijfel of ik via het werk aan een laptop kan geraken maar ik zal het zeker navragen.

Ik zoek de Dell even op en vergelijk met de Asus van stegisoft.

Bedankt voor de suggestie!

---------- Post toegevoegd om 12:10 ---------- Vorige post was om 12:03 ----------

Dit zou een goed laptop zijn voor de prijs.

We hebben al 2 laptops gekocht van Asus en zijn er zeer tevreden over.

Weet je een laptop die +/- dezelfde dingen aankan, kwalitatief even goed is maar kleiner?

De sprong van 26cm. naar 42cm. is wel enorm (hoewel ik weet dat je daar erg snel aan went).

Ik heb mijn netbook gekocht omdat ik regelmatig op stap ben met de rugzak en dit een droomformaat (26 X 19) is om overal mee te nemen.

Laptop thuis laten is natuurlijk ook een optie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.