Ga naar inhoud

Traag opstarten en traag reageren

Have0

Aanbevolen berichten

Die had ik inderdaad ook verwijderd daarstraks. Maar dat heeft helaas geen invloed op de snelheid van opstarten. Ik weet het niet zeker, ik ben maar een leek maar ik denk dat ik ook andere programma's heb gedownload ooit Register Booster 2 maar weet het niet zeker. Zal dat natuurlijk nooit meer doen. Maar wat nu ? Andere harde schijf of formateren? C-schijf is nu nog maar voor 50% in gebruik. Wat moet ik hebben om de schijf te formateren en alles opnieuw te installeren ? Surfen en downloaden (Ziggo 20 MB) gaan wel redelijk goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Na verwijdering van software e.d. is het altijd aangeraden om je register op te schonen om achtergebleven registersleutels te verwijderen.

Je kan dit doen met CCleaner.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom van mij natuurlijk, maar ik kan de opstart CD Windows XP niet meer vinden. Neem aan dat ik deze niet kan downloaden ? Ik probeer er anders via via aan te komen want hij vraagt er wel om.
Downloaden kan inderdaad niet, dus zal het via via moeten gebeuren :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.