Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had waarschijnlijk een virus op mij pc. (heb XP erop staan)

Heb in het begin op f10 gedrukt en heb zo pc recovery uitgevoerd. Nu al mij programma's staan er nog op, maar mij aangemaakte excell sheets en andere documenten zijn allemaal weg. Kan ik deze nog terug vinden?? Zo ja, waar vind ik die. Hopelijk vgnd ik ze nog, want daar heb ik meer als een jaar aan gewerkt.:mad:

Grzt

iniminimama

Geplaatst:

Hoi,

Je kan altijd je verloren data terug opsporen via een data recover programma...

23069t.gif

Dit is er zo 1tje van, als je nog weet waar de bestanden stonden kan je deze herstellen. Laat me weten als dit gelukt is!

Download

(Auto start download in 5sec.)

Geplaatst:

op een externe hardeschijf wil dit werken (usb stick mits groot genoeg kan ook)

zet in de tussentijd niet maar dan ook NIETS op je computer en verplaats ook niets, hierdoor gaan de bestanden wel voor altijd verloren!!

Geplaatst:

is dat niet zo bij xp, dat die recovery een nieuwe gebruiker aanmaakt, en de oude daar nog ergens moet tussenstaan?

Heb dit al eens voorgehad, maar xp herstel is zeer slecht heb ik al ondervonden, beter gewoon tweede partitie aanmaken, bacuppen wat nodig en systeemformatje :)

Geplaatst:

ja maar dan zet hij voor de rest dus niets terug.

bestanden blijven hetzelfde over het algemeen !

het is sowieso verstandig om te kijken, als je je fabrieksstand instelt, of je de overige niet OSzaken op de D-schijf kan zetten (of de schijf waar je OS niet opstaat)

want dan gaan die zaken niet verloren

Geplaatst:

iniminimama :

1) Wat merk is je pc?

2) heeft de recovery de originele windows (recovery cd) gevraagt?

Indien je de recovery cd erin hebt moeten doen, heeft hij alles van de C:/ geformateerd, ik veronderstel dat je een nieuw profiel hebt moeten maken?

• 3 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.