Ga naar inhoud

SP2 update

Ferre1958

Aanbevolen berichten

Tijdens het installeren van SP2 is mijn vrouwtje haar pc vastgelopen. Het is te zeggen : hij BLIJFT maar installeren, scherm geeft constant aan dat de pc niet mag worden afgesloten en dat 3 van 3 updates nochtans 100 percent zijn uitgevoerd. Bij heropstarten (zelfs een cold start) geeft hij onmiddellijk datzelfde scherm, zelfs VOOR het inlogscherm. We kunnen dus m.a.w. NIKS meer doen. Als Linuxer heb ik aangeraden om Ubuntu te zetten maar ze wil bij Vista blijven. Bij deze dus een gerechtvaardige "hulp" !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, om eerlijk te zijn : we kunnen helemaal niks meer doen. Taakbeheer openen of "koud herstarten" gaat ook niet meer. Automatisch springt hij op dat turkooize scherm met de vermelding : "update 3 of 3 - 100 % - Sluit de computer niet". Gisterenmiddag zijn we eraan begonnen en 10 uur later was het nog steeds niet gedaan, stond hij nog altijd met datzelfde scherm. Gisteren - juist voor het slapengaan - heb ik herstart met de bedoeling van hem de hele nacht rustig te laten updaten maar vanmorgen stond nog steeds dat zelfde onveranderde scherm te prijken. Ik begrijp dat een update iets langer duurt maar dit is wel een beetje van het goede teveel vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.