Ga naar inhoud

Outlook/word


M.D.B.

Aanbevolen berichten

Sedert een zekere tijd verschijnt steeds weer een venster met de melding "Fout in Word" waarna kan worden gekozen voor "Document herstelling" en "Rapportering" waarna een nieuw Word-document of email-bericht wordt aangemaakt.

Wel of niet herstelling/rapportering maakt blijkbaar geen verschil.

Dit fenomeen komt steeds terug en soms met enkele minuten verschil.

Vermits dit ook optreedt tijdens het werken met OUTLOOK waarbij deze steeds aan staat is dit zeer hinderlijk.

Heb al ontelbare keren volgende gedaan maar blijkbaar zonder resultaat (alhoewel dit dan soms wel eens enkele dagen achterwege blijft):

- terugkeren naar vroegere herstelpunten

- van uit OUTLOOK via Menu "Analyze en Herstel"

- van uit de CD met Setup "Analyze en Herstel"

Luk er niet in om dit probleem op te lossen.

In Systeeminfo is deze fout te zien als: "Fault bucket 1553686522 ..." en "Faulting application winword.exe version 10.0.6856.0 ..."

Mogelijks een verband met een ander fenomeen: tijdens het opstellen van een bewerking in een andere toepassing (WORD - EXCEL - ACCESS enz...) wordt de toepassing regelmatig onderbroken (prioriteit instelling?) voor enkele seconden waarna bvb gedeeelte van ingetypte tekst ontbreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Standaard wijze van herstellen lukt niet.

Heb nu OFFICE verwijdert en terug geinstalleerd enz...

Afwachten nu.

In ieder geval bedankt.

---------- Post toegevoegd om 14:34 ---------- Vorige post was om 14:32 ----------

Herstellen op standaard wijze lukt niet.

Nu OFFICE verwijdert en terug geinstalleerd enz...

Afwachten.

In ieder geval bedankt voor de respons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij dergelijke problemen de toepassing verwijderd, moet je eerst het register opschonen voor je opnieuw installeert.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Veel dank.

Sinds herinstallatie van OFFICE XP Pro schijnt alles terug normaal te functionneren.

Natuurlijk vele updates terug ontvangen en geinstalleerd.

Ik vermoed dat de oorzaak waarschijnlijk zal ontstaan zijn door een bepaalde register wijziging doorgevoerd bij het gebruik van RegistryBoost.

Dit is een gelijkaardige (wel betalende) software zoals CCleaner.

Heb nu zoals door u aangeraden CClean geinstalleerd en toegepast zonder probleem en zal deze verder gebruiken (met dank voor de klare uitleg).

Heb wel een paar kleinere probleempjes die ik nu nog moet opzoeken.

In bepaalde Acces toepassingen (en ik gebruik heel veel Access) en Excel-bestanden verschijnt een dialoog venster "Compileerfout in verborgen module: DistMon".

Tot op heden ben ik daar nog niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.