Ga naar inhoud

Freecom MediaPlayer II Geen toegang

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo iedereen,

Ik heb een freecom mediaplayer II, al enkele maanden.

Van die ibood actie toen (http://www.pc-helpforum.be/f185/freecom-mediaplayer-ii-1tb-met-hdmi-15456/)

Tof, zeer handig om films af te spelen op je tv.

Maar eigenlijk heeft dat ding nooit goed gewerkt aan men pc.

Bijvoorbeeld:

Er staat een map op mijn pc met een film in. Ik knip die en plak die op de freecom externe hd... dan beslis ik om die toch maar ergens anders te zetten.

Knip ik die van de hd en plak ik die ergens anders... ERROR: geen toegang.

Nu heb ik dus een map met allemaal films, wil ik die wat rangschikken. Beetje verplaatsen naar andere mappen. Maar bijna elke bestand... ERROR: geen toegang. :sad

Ik heb ook een paar mappen waar een film in zit, wil ik die map openen... ERROR: geen toegang.

Kijk ik even naar de eigenschappen van een bestand. Staat dat op 'gereed om te archiveren'. Vink ik dat uit, 'ok',... FOUT OPGETREDEN: geen toegang.

m.a.w.: Ik kan er niets op doen... tjah. Mijn films staan daar op, dus formateren is niet echt een oplossing, want ik krijg die films er ook niet af... geen toegang. :viking:

:stupid:

edit:

Ik heb hem ook al getest op een andere pc (laptop), met vista.

aangepast door Gast
nog wat toevoegen
Geplaatst:

ik heb 2dagen geleden gemailed naar freecom, nog geen antwoord gekregen.

Maar heb wel iets ontdekt. Eigenlijk dom van mij :banghead:

Nu ja, je koopt dus een freecom mediaplayer.

Die komt thuis aan, je wil er films op droppen,

kijkt in de mappen, en zit een map 'movies' staan. Dus... leek me logisch dat je daar de films in dropt.

Maar, die map 'movies' bevind zich in de map 'BT'.

En vandaag dacht ik daar pas over na xD

BT zal wrss staan voor 'BitTorrent' (want dat wordt ondersteund door die freecom).

en daar had ik al wel wat over gelezen dat sommige daar problemen met hadden om die bestanden aan te passen.

Duuuuus, ik heb een oplossing gevonden... jawel, hou u vast...

ik heb een usb stick (van 4gb) in de freecom gestoken, en moet nu 1 voor 1 de films copy'en naar de usb en terug naar de freecom xD (copy'en van freecom naar freecom kan blijkbaar ook niet).

Dan weet ik weeral wat doen de komende weken.

achja, je moet het maar weten hé, dat je in een map 'BT' geen films mag droppen.:viking:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.