Ga naar inhoud

geluid stoort met veel laden

nagash

Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds korte tijd stoort mijn geluid enorm als mijn PC veel moet laden. bijvoorbeeld films online op full screen kijken of bij World of Warcraft.

algemene informatie over de pc:

-Windows 7

-Intel Core 2 dua CPU

-2 gig geheugen (standaard ,met alleen virusscan aan, 750 mb gebruikt)

-2 hardeschijven van 150 gig op de windowsschijf nog 100 gig vrij

ik heb al veel verschillende dingen geprobeerd zoals:

- met msconfig verscheidene programma's niet laten opstarten

- gedefragmenteerd

- schijfopruiming

- driver opnieuw geinstalleerd

- Mcafee laten scannen

- online scan van Eset

- malware verwijderen met Spybot, Ad-ware en Super anti spyware

- ATF cleaner voor het opschonen van harde schijf

- geheugen vergroot van 2 naar 5 gig

- de onboard geludskaart vervangen met een losse en de onboard uitgeschakeld.

ik heb de laatste tijd geen nieuwe dingen geinstalleerd wat hierop invloed zou kunnen hebben.

is er iemand die mij kan helpen? ik word helemaal gek...:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

sinds korte tijd stoort mijn geluid enorm als mijn PC veel moet laden. bijvoorbeeld films online op full screen kijken of bij World of Warcraft.

Is het geluid van je speakers gestoord of maakt je pc storende geluiden?

Wat bedoel je precies met "veel laden"? Dat er veel activiteit is op je harde schijf?

Kan ook een fan zijn op de grafische kaart die ratelt als hij harder moet draaien bij full screen films of games.

Wat heb je van grafische kaart en harde schijf? Merk en modelnummer graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik bedoel met stoort: het geluid da uit de boxen komt begint te kraken, ratelen, stotteren enz.

veel laden: bijvoorbeeld als ik in World of Warcraft rondloop, als ik op grootscherm wil kijken via internet, bij bepaalde spelers van films stoort het geluid enorm

voorbeeld:

TV Shows - The Office - Season 1 - The Office 101 Pilot | WatchXOnline.com kraakt op groot scherm

Animated TV Shows - The Simpsons - Specials - The Simpsons 20th Anniversary Special In 3-D! On Ice! | WatchXOnline.com kraakt niet op groot scherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen gamer dus geen WoW om te testen maar de andere links gaan zonder problemen bij mij, ook op full screen.

Heb je die storingen ook als je muziek luistert?

Wat heb je voor audiosysteem? Aparte soundcard of onboard chip?

ik heb de storingen niet als ik gewoon muziek luister en doe surfen tegelijk.

ik gebruikte eerst de onboard geluidskaart, en nu heb ik een andere losse geluidskaart maar het probleem blijft.

---Edit---

ik heb gemerkt dat als ik doe scrollen of mijn venster van explorer in grote doe veranderen dat mijn CPU gebruik ineens omhoog schiet (vanaf 1%) tot 70% zou het hiermee te maken kunnen hebben?

aangepast door nagash
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gemerkt dat als ik doe scrollen of mijn venster van explorer in grote doe veranderen dat mijn CPU gebruik ineens omhoog schiet (vanaf 1%) tot 70% zou het hiermee te maken kunnen hebben?

Dat is heel normaal maar dit heeft niets met je geluid te maken.

ik gebruikte eerst de onboard geluidskaart, en nu heb ik een andere losse geluidskaart maar het probleem blijft.

Dus 2 verschillende methodes die dezelfde "fout" geven. Dan zit het niet in de hardware of de drivers.

Mijn ideeënbus is leeg, tenzij dat het aan de speakers zelf ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.