Ga naar inhoud

Norton of avg?

Aanbevolen berichten

Hey ,

Heb is effe de vraag heb hier een aangekochte norton liggen ,

maar zat met een trojan en die gaf die niet aan .

Nu is men vraag welke kan ik nu best gebruiken voor men laptop ?

Norton of de gratis versie van avg?

Nu weet ik het zelf niet meer want toen ik norton er af haalde en avg instaleerde vond die er ook nog 4 die dan verwijderd zijn .

Maar die waren ook nog niet alles Malwarebytes heeft er nog 14 afgehaald daarna .

Dus discussie welke antivirus gebruik ik op den duur best ?

Weet het echt niet meer.:stupid:

Grtjes en thx Stoffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

AVG en AVAST (in hun meest recente versies) ontlopen elkaar niet veel. Is dus meer een keuze voor welke van de twee je het meest praktisch lijkt om mee te werken. En dat hangt van eigen inzicht af.

Beiden zijn gratis te downloaden ... dus die Norton (betalend) kan je wel van je lijstje schrappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De betalende versies bieden inderdaad wat extra functies, maar met een niet-betalende versie heb je ook voldoende (als basis). Het is niet zo dat je pc met een betalende versie opeens virus-vrij gaat zijn.

Zo'n extra functie is vaak een firewall. Deze kan je ook verkrijgen door een andere programma te installeren naast je antivirus.

Een goede firewall is bijvoorbeeld Comodo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.