Ga naar inhoud

Computer traag en boxen lijken opgeblazen

Odidus

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,:ciao:

Van de ene op de andere dag start mijn mini laptop Acer One heel traag :boring: op en lijkt het geluid heel snel achter elkaar te skippen en videobeelden (youtube) slaat over /blijft hangen. Ik heb geprobeerd om andere boxjes aan te sluiten, maar dan hoor ik nog steeds de vervelende kraak en de videobeelden blijven nog steeds hangen.:stupid:

Heeft iemand enig idee? Ik hoor het graag.

Groet Marjoleine

aangepast door Odidus
Labels aanhangen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je java, flash en dergelijke geïnstalleerd?

Onlangs drivers van je geluid aangepast?

Om na te gaan of er geen rotzooi op je pc staat mag je even het volgende doen:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

heeft er niks mee te maken maar is dat een standaard bericht? K'heb het al in 5 posts precies zo gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft er niks mee te maken maar is dat een standaard bericht? K'heb het al in 5 posts precies zo gelezen.
Als je zo zeker bent dat het er niets mee te maken heeft, kan je misschien proberen uit te leggen wat er dan WEL iets mee te maken heeft. Want aan zo maar wat roepen heeft TS natuurlijk ook niets :sad
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.