Ga naar inhoud

Problemen met Windows Mail

Lizzy

Aanbevolen berichten

Beste mensen van het PC hulpforum,

Sinds kort heb ik problemen met mijn Windows mail. Ik kan opeens geen mail meer ontvangen of versturen. Dit gebeurde van de één op de andere dag en ik heb geen idee wat ik gedaan zou hebben.

Ik heb mijn accounts al meerdere keren opnieuw ingesteld met de juiste gegevens, maar het heeft niet geholpen. Ik ben geen expert op dit gebied en ik heb het idee dat er een simpele oplossing voor is, maar daar moet ik nog even achter komen..

Ik heb van de hosting (waar mijn website gehost wordt) de gegevens gekregen om mijn accounts aan te maken. Deze hosting zit in Nederland en zelf woon ik in Mexico. Ik maak dan ook gebruik van een Mexicaanse internet provider.

Ik heb mijn mail als POP3 account ingesteld en daarbij de indentiteitscontrole aangevinkt. De poorten die ik gebruik zijn 25 (smtp) en 110 (pop3). Ik heb daarbij niet de SSL optie aangevinkt.

Foutmeldingen die ik krijg zijn de volgende:

Error de conexión con el servidor. ......., Error de socket: 10060, Número de error: 0x800CCC0E (Error = fout in het Spaans)

Én

Cuenta: ..... No, Número de error: 0x800CCC18

Wie zou mij kunnen vertellen wat ik moet doen om mijn mail normaal te kunnen gebruiken?

Alvast hartelijk dank!

Gr. Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb de hosting via hen geregeld. Het kan dus goed zijn dat zij dat weer ergens anders hebben ondergebracht. Ik kan nagaan waar dit is mocht dit nodig zijn. Welke informatie zou u nog meer van mij willen voor het oplossen van mijn probleem?

Hartelijk dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.