Ga naar inhoud

[Internet] Wel verbinding, maar doet het niet.

xFrancesca

Aanbevolen berichten

Beste leden van het forum.

Eerst even wat over mijn computer :

- Windows Vista

- Ik gebruik gewoon Internet Explorer

- Draadloos

- Router van Linksys

Nou, om te beginnen, mijn computer "zegt" gewoon contact te hebben met internet, maar vaak wanneer ik internet open maakt hij geen contact.

Er zijn momenten dat internet het wél doet, zoals nu, maar dat is vaak pas nadat ik minstens 5 keer op "verbinding verbreken" en dan weer "verbinding maken" heb geklikt. Ook komt het voor dat 5 minuten nadat ik dat heb gedaan en internet het dus weer doet, het hele gedoe opnieuw begint. Er zijn ook momenten dat wat ik ook doe, hij geen contact wil maken met internet (beetje raar).

Ik heb al geprobeerd om de stekkers van de modem eruit te halen en er weer in (tussendoor 15 seconden wachten). Dit werkt soms, maar ook niet altijd.

Ook heb ik al meerdere malen de backup eropgezet, waarna internet het een enkele week weer gewoon deed, maar daarna weer raar ging doen.

Ik ben ten einde raad, er zijn soms weken wanneer mijn internet het wel helemaal doet, maar ook weken wanneer het helemaal niks uitvoert en ik dus constant dingen moet proberen om even op internet te kunnen.

Sorrie voor het lange verhaal, maar ik hoop dat iemand hier kan helpen!

Liefs <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.