Ga naar inhoud

wordfoto naar gewone foto

Gast senc

Aanbevolen berichten

hey allemaal ik ben hier nieuw en ik had een vraagje(hoop dat dit het juiste topic is)...ik heb een aantal foto's staan in een wordbestand.Deze heb ik geknipt uit een printscreen van msn.Maar nu staan deze foto's in een word bestand en ik zou dit als een gewone foto willen zodanig dat als ik met een ander programma bekijk ik enkel de foto krijg zonder witte omrandingen en dergelijke.Dus eigenlijk zoek ik een manier om van een foto in een word bestand een bestand te maken waar enkel de foto staat.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow en ik ben ook nog vergeten te melden dat het stuk dat ik knip uit de printscreen en in word plaats goede kleurkwaliteit heeft maar wanneer ik deze foto/afbeelding kopieer naar paint of dergelijke dan zijn de kleuren helemaal verprutst:s...dan zijn de kleuren ineens "fluo" achtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

al bedankt voor de reactie;)...was ik van plan maar dan zit ik nog met die kleuren die veranderen als ik van word naar paint kopieer.Als ik men printscreen rechtstreeks plak in paint heb ik dit niet:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je dat doen.

Gewoon bij word, printscreen doen.

Dan naar Paint gaan.

Daar plakken, en dan ff met het 'Selecteren' tooltje de afbeelding selecteren.

En dan weer kopieren, ff Nieuw Paint bestand.

Weer plakken, dan is kans dat je even dat witte om de afbeelding nog moet wegwerken, dit doe je door zon puntje te selecteren tussen het witte en het grijze, en dan verslepen tot de rand van je afbeelding.

En dan opslaan als .jpg of .png bestand.

Moet je zelf even kijken wat je beter vindt, qua kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.