Ga naar inhoud

melding computer control center

Aanbevolen berichten

Op mijn computer komt er na het opstarten een scherm met erop "control center" . Klik ik daarop dan komt er nog een scherm met "license expiration error" op

dan kan ik kiezen voor een abbonnement van 1 maand of 3 maand en 1 jaar

kan het scherm enkel wegdoen met taakbeheer en ook internet openen met taakbeheer . er komt geen enkel icoon op het bureaublad en kan niets meer openen enkel met taakbeheer. Wie heeft raad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je ook van welk programma deze melding komt?

Als je het niet zeker weet, mag je ook een printscreen maken van de melding.

Misschien heb je last van beestjes op je pc.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Hijackthis even via een andere pc.

Start je pc dan op in Veilige modus. Dit doe je door tijdens het opstarten van de pc op F8 te blijven drukken. Kies daarna voor de optie Veilige modus in het menu dat verschijnt.

Plaats Hijackthis na het opstarten op de pc en installeer het.

Probeer daarna opnieuw een scan te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan altijd een screenshot maken van je bureaublad en het als bijlage in je volgende bericht plaatsen.

Om een screenshot te maken gebruik je de toets PrtScr rechtsbovenaan op je toetsenbord.

Open Paint en plak de afbeelding via CTRL + V in het bestand.

Sla het bestand op.

Start een nieuw bericht op het forum en voeg het bestand bij je bericht.

Kan je het installatie-bestand van hijackthis van de usb-stick/cd-rom naar je Bureaublad slepen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb net hetzelfde probleem. Dit is gisteren gestart en ik kan niks meer doen op twee van mijn 4 accounts op de computer. Ik heb wat opzoeking gedaan op het internet en vond een site die net datgene toont waar ik problemen mee heb. Er zit ook een printscreen bij van het kader dat te voorschijn komt als ik mijn computer start. Je kan via deze site een "remover" downloaden, maar ik vertrouw deze voor geen haar. Bekijk deze site eens en vertel me dan wat je ervan vindt.

Remove Control Center, removal instructions

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.