Ga naar inhoud

Vista wil niet meer opstarten

nixkeeh

Aanbevolen berichten

geachte leden,

zit met een probleem ivm het besturingsysteem,nl; windows vista(acer aspire M3641)

Het zit zo: bij het opstarten krijg je twee vragen

1: windows systeem herstel opstarten, maar als je deze optie selecteert gebeurt er niets, het scherm verspringt even, en je krijgt terug hetzelfde scherm ..

2: windows normaal opstarten: als je dit selecteert start hij op, de windows laadbalk komt erop, deze laad even en vervolgens komt er een blauw scherm, voor circa 2seconden, en herstart de computer terug, en kom je uiteindelijk weer terecht bij die twee vragen

zit echt vast weet niet meer wat te doen .. heb spijtig genoeg geen recovery disc hiervoor,

heb geprobeert recovery optestarten via de HD, dit lukt ook niet, want blauw schermt komt ook hier tevoorschijn en vervolgens herstart de pc weer ..

IS ER IEMAND DIE ME KAN HELPEN ??!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

neen dit lukt spijtig genoeg ook niet, bij eender welk van deze opties, laadt hij op .. komt het laadscherm, met dat balkje, streepje gaat twee keer over en weer, en vervolgens komt het blauw scherm voor circa twee seconden en reboot de pc.. :S

dit is ook zo bij alles wat ik doe .. heb al veel oplossingen gezochten, én gevonden, maar telkens blauw scherm, oplossingen beginnen op te geraken vrees ik ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.