Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn laptop van zeven jaar oud laat zich voor de eerste keer nier herformatteren...

Ik plaats de cd en na 25 % of 75 % uitvoering valt het proces stil...

Dit is recent ook het geval als ik een film bekijk op mijn pc...Na een paar minuten geen reactie meer...

Ik vraag me af of het gewoon een of andere vorm van slijtage is of een bepaald onderdeel dat niet meer functioneert...Of is het miscchien tijd voor een nieuwe pc?:viking:

Bedankt voor reacties!

Geplaatst:

Zeven jaar is oud voor een laptop, maar dat wil niet zeggen dat je hem niet meer kan gebruiken natuurlijk.:-)

Bekijk je de films via een dvd of van de harde schijf van je laptop?

Misschien is er iets mis met je dvd-drive.

Geplaatst:

Bedankt Jürgen.

Bekijk films als dvd én vanop harde schijf.

Als één of ander onderdeel stuk is,vraag ik me af of de reparatie te veel zal kosten...en na 7 jaar gaat er misschien iets anders stuk...

Cheers

Geplaatst:

Als het onderdeel al te vervangen is in dit geval.

Je kan eens proberen om op te starten via een live cd van Ubuntu.

Als dit is gelukt en je kan een tijdje in Ubuntu werken, ligt het probleem misschien bij je harde schijf. De live-cd wordt immers opgestart van de cd.

Download Ubuntu.

Brand het iso-bestand op een cd-rom.

Start de pc op via deze cd.

Kies in het menu dat verschijnt voor de optie Ubuntu uitproberen zonder te installeren.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.