Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik mijn pc 's morgens opstart valt hij terug uit na een aantal minuten. Momenteel gebeurd dit een tweetal maal als ik hem heb opgestart. Ik heb dit probleem een jaar terug nog gehad en toen gebeurde dit meermaals per dag, dus ik vrees dat het terug erger wordt. Ik had toen mijn pc laten nakijken, en toen hebben ze niets abnormaals gevonden. Het rare is wel dat hij gedurende een jaar terug normaal werkte, tot nu dus. Heeft iemand dit ook al voorgehad, en wat kan ik er aan doen?

Geplaatst: (aangepast)

uitkuisen - stof weg

bios op standaart sets

laatste drivers

check geheugen of mb geheugen ondersteund - zo niet zet voltages voor geheugen zelf ipv auto. Als mb geheugen niet ondersteund kan die geheugen te weinig volt stuuren wat pc kan doen crashen vooral bij toepassingen die veel vragen of als pc wat ouder wordt.

Kijk of je temperatuur te hoog is in 1 van de onderdelen - dit kan onder andere door stof zijn.

Windows herstel gebruiken

1 van deze moet toch wel werken? :o:P

Wat meer info zou handig zijn, melding bij opstarten / blauw scherm? Enige andere error of gebeurtenis die zou kunnen helpen?

aangepast door LaurensVP
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.