Ga naar inhoud

windows 7 home premium


josvanaggelen

Aanbevolen berichten

L.S.

mijn mailprogramma OUTLOOK van MS Office werkt niet meer, ik krijg berichten over problemen met de interface;

probleemoplossing met SCANPST.exe lukken niet.

de problemen zijn m.i. ontstaan na een laatste Windows update.

ook met Systeemherstel is het probleem niet opgelost.

graag een advies,waarvoor bij voorbaat dank.

jos van aggelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst proberen opnieuw te installeren maar dan voor reperatie kiezen.

Lukt dat niet dan naar configuratiescherm / programma en office verwijderen.

Alvorens opnieuw te installeren onderstaande eerst doen na verwijderen.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.