Ga naar inhoud

flash player

nickey

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem. ik speel graag farmville op fb. maar daar zie ik niet alles van poppetjes en niet alles doet het als ik ergens op klik tijdens het spelen. nu stond daaronder dat als je niet alles ziet dat je dan je flash player moest updaten. dat heb ik gedaan en hij deed het nog niet. ik heb hier op het forum gelezen bij de topic : flash player doet het niet met vista! wat daar als antwoord stond heb ik ook allemaal geprobeerd en hij doet het nog niet. ik heb de antishock van flash player ook gedownload en verwijderd terug opnieuw gedownload en hij doet het nog niet:viking:

ik word er gek van en weet niet wat ik moet doen. mis ik een programma misschien ofzo..?!? of is me videokaart niet goed genoeg?!? voor het spel te spelen. want het is gewoon farmville via facebook. maar ik zie niet alles en als ik ergens op klik moet er normaal gezien een scherm komen ivm dat spel en dat komt er zelfs niet op mijn scherm.

ik heb ook al bij extra en dan internetopties en dan beveiliging en dan aangepast niveau en daar me active x aangezet enz.. en hij doet het nog niet.

zou iemand mij kunnen helpen?

dank u !

mvg,

nickey

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem is. thuis zit ik met mijn laptop op internet en bij mij doet famrville het niet. ga ik op me zus haar laptop met dezelfde internetverbinding en daar doet hij het wel.

Dan zit het probleem bij de pc die het niet doet.

Heb je de laatste versie van Flash Player al geinstalleerd?

Wel de Free McAfee® Security Scan Plus uitvinken want die heb je niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zit het probleem bij de pc die het niet doet.

Heb je de laatste versie van Flash Player al geinstalleerd?

Wel de Free McAfee® Security Scan Plus uitvinken want die heb je niet nodig.

ja die heb ik gedownload. hij doet het heel soms op mijn pc. snap het niet:S heb hier op het forum al een beetje gekeken en heb gedaan wat daar precies allemaal voor antwoord stond als je problemen had met flash player.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we iets anders proberen.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we iets anders proberen.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

oke, ik heb dit gedaan.. ga me pc opnieuw opstarten, moet ik dat programma erop laten staan? en moet ik nu verbetering zien in het spel op facebook?

bedankt voor de hulp !

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.