Ga naar inhoud

help!!!!!!!! aub pc in elkaar zetten budget 400

LadyVenom

Aanbevolen berichten

Een tricore is niet veel sneller dan een duallcore maar je kunt meer zaken tegelijkertijd doen daar je 3 kernen hebt inplaats van 2(dit noemt multithreading ).

Wat die Mhz betreft dat is iets waar je niet direkt op af mag gaan daar dit meer een verkoopstaktiek is.

Een duallcore cpu van 2.9Mhz kan dus sneller zijn dan een singlecore van 3.2Mhz.

Een core I7 975 (3.3Mhz) van Intel is veeeeeeeeeeeeel sneller dan de Phenom II 965 van AMD (3.4Mhz).

En zoals je ziet heeft de core I7 een lagere klok snelheid.

hoe komt het dan dat zoveel mensen niet blij zijn met die i7? want overal zitten ze te klagen maar ik snap het ook niet want dat zou nu het beste moeten zijn, nee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik wou enkel maar aantonen dat je zeker niet mag afgaan op de Mhz alleen maar dat je verder dan dat moet kijken om de echte snelheid van een cpu te kennen.;-)

dus het is waar dat die i7 niet goed is? O.O ik snap er echt niks van. zolang ik gewoon mijn max settings-ding kan doen bij alle spellen zonder lags en traagheid, dan ben ik blij ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat de I7 slecht is verre van.

Wat ik lees over de I7 is niets dan goed .

Ik wil enkel met die vergelijking aantonen dat je NIET mag afgaan op die getallen die achter een cpu staan zoals 3.3Mhz maar dat je verder moet zien dan dat.

Lees revieuws van een cpu die u wil en vergelijk die dan met andere.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een goede cpu maar verwacht er geen wonderen van.

Voor game's is een degelijke grafische kaart veel belangrijker.

Alleen bij de echt zware game's word er ook veel rekenkracht van de cpu gevraagd.

Het is reeds eerder gemeld dat je voor 550 euro geen ECHTE game pc zult hebben.

Je zult altijd ergens op moeten besparen wil je uw budget niet overschrijden.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

lol het is uiteindelijk 700EUR geworden. kijk wat ik heb samengesteld:

* CPU: Amd Athlon II X3 435 2,9Ghz (tri-core)

* Geheugen: Kingston Valueram 4Gb (1333Mhz)

* Moderboord: GIGA-BYTE GA MA785GMT UDH2 (ddr3 met ruimte voor max 16Gb geheugen en crossfire ondersteuning en dx 10)

* Grafisch kaart: club3d radeon HD5770 256bit (575Mhz, 1Gb, DDR5,)

Harde Schijf: WD Caviar SE16 (500Gb SATA, 3,5", 16mb)

* Optisch schijf: NEC DVD Rewriter

* Case: Antec Sonata III met 500W stille voeding en genoeg fans, ook geluidsdemping toegepast bij de plaatsing van HD (en met veel ruimte voor upgrades en gelijk wat te veranderen, genoeg plaats voor fans etc. ook de voedingen van antec zijn van goeie kwaliteit)

Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium NL 64bit

* Assemblage en configuratie

* Gratis verzending vanaf 50EUR

Alles in totaal is 694,76EUR. Een goedkoper belgisch winkel heb ik niet kunnen vinden.

voor wie geïnteresseerd zou zijn in de site http://www.power4pc.be/

----------------------------

Van mezelf:

Monitor: Acer AL1914 19inch met nView Desktop Manager. resolutie ga ik later zetten op 1280 x 960 als ik de niewe pc koop.

het belangerijkste bij deze pc is dat ik hem makkelijk kan veranderen door de case. het is duurder uitgekomen maar al die merken zijn van goeie kwaliteit want ik wil nie snel trg naar de winkel omdat iets kapot is.

wat denk je ervan? ga ik hiermee sims3 en de meeste games op max settings kunnen spelen zonder probleem? (maar vooral sims3? xD)

aangepast door LadyVenom
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.