Ga naar inhoud

kan geen e-mail ontvangen

rhodesian

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds kort een laptop met Windows 7. We hebben ook een PC met Windows SP. Onze Internetprovider is 1und1 omdat we in Duitsland wonen. We kunnen bij deze provider 100 e-mail adressen aanmaken en hebben er nu twee. De ene op de PC en de andere op mijn laptop. Nu is het volgende het geval: om mijn laptop kan ik wel e-mails verzenden maar niet ontvangen. Ze komen wel binnen bij de webserver maar niet in mijn IN Box van Windows Live Mail. Ik heb de instellingen al verschillende keren gecontroleerd en vergeleken met die van ons eerste e-mail adres maar het lukt me niet. Kan iemand mij helpen? Ik heb al een e-mail naar de klantenservice van de provider gestuurd maar krijg daar geen antwoord. Heb deze ook al opgezegd vanwege de slechte service maar moest vanwege 1 dag te laat opzeggen nog een jaar bij hun blijven. Echt slechte service dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.