Ga naar inhoud

game kast? welke moet ik nemen

Gast goeiemoggel

Aanbevolen berichten

Gast goeiemoggel

hee jongens

ik ben van plan om een game pc te gaan kopen maar er is een probleem ik zou niet weten wat voor behuizing ik moet nemen daarom wilde ik vragen of jullie een goede wisten...

- hij moet te bestellen zijn op www.azerty.nl

- hij mag niet over de 100 euro kosten

- hij moet zwart zijn en openingen hebben waar licht doorkan(ik ga neon erin doen)

- ik ga mijn pc niet zelf maken maar laat hem maken dus als hij moeilijk is mee te werken is dat geen probleem

zo dat was het wel

ik hoor het nog wel van jullie

groetjesxD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast goeiemoggel

goh die cooler master is zeker mooi, maar weet je toevallig of die fans al lichtgeven van zicheigen en welke kleur want ik wil graag een kast met alleen rode neon (of fan) er in. ik wil niet dus blauw en rood door elkaar

danku

of zou een game pc met alleen blauwe lichten ook mooi zijn ?

aangepast door goeiemoggel
Link naar reactie
Delen op andere sites

goh die cooler master is zeker mooi, maar weet je toevallig of die fans al lichtgeven van zicheigen en welke kleur want ik wil graag een kast met alleen rode neon (of fan) er in. ik wil niet dus blauw en rood door elkaar

danku

of zou een game pc met alleen blauwe lichten ook mooi zijn ?

Coolermaster Storm Sniper = Blauwe neon (2 fans) Kan je ook nog veranderen.

De haf is rood (ook allemaal vervangbaar).

De kleur moet je zelf beetje zien. Smaak enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt ook nog een klein broertje van de sniper, dat is de scout, die is meen ik ook wat goedkoper.

de haf heeft ook nog een kleinere variant, die is ook nog wat goedkoper.

je kan natuurlijk ook voor een andere kast gaan, antec heeft met de nieuwe antec 300 ook een goede kast, die is meen ik ook zwart van binnen.

en dan de laatste van cooler master, dat is de cm 690 II advanced.

of anders een product van Scythe (fenris wolf)

of van xigmatex, de midgard of de udgard.

zoals je ziet, keuze genoeg!

PC Helpforum moderator bericht:
ook direct even verhuisd naar aan en verkoopadvies
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast goeiemoggel

bedankt jongens

maare ik wil geen blauwe kast ik wil liever een rode kast, waarom weet ik niet maar dat vind ik nu eenmaal mooier de storm scout vind ik niet zo mooi om eerlijk te zijn maar ik zal wel even rondkijken op azerty.nl

groeten

ow en wat vinden jullie van deze kast? http://azerty.nl/8-1044-92199/thermaltake-v9-vj40001w2z-mi.html?tab=tech_specs hij heeft al 2 fans en ik kan er nog 2 bij doen dus als ik fans met neon koop zou hij ook rood moeten zijn toch?

aangepast door goeiemoggel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast goeiemoggel

je kunt de lichten uitzetten enzo... wat dan nog meer ? en over de kleuren ik wil geen game pc met meederen kleuren ik wil een kleur en dat is nu eenmaal rood, geen andere kleur ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.