Ga naar inhoud

Geheugenprobleem?

ward

Aanbevolen berichten

Dan zullen we proberen de foutmelding uit je eerste post alvast op te lossen. De rest zien we dan wel.

Ga naar start --->uitvoeren.

Typ sfc /scannow

Er zal naar je windows-cd gevraagd worden. Hou deze dus klaar.

Het kan ook zijn dat je in je bios misschien een instelling van het geheugen moet aanpassen.

Sorry, heb de win. cd niet, win. XP staat enkel op de hdd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zullen we proberen de foutmelding uit je eerste post alvast op te lossen. De rest zien we dan wel.

Ga naar start --->uitvoeren.

Typ sfc /scannow

Er zal naar je windows-cd gevraagd worden. Hou deze dus klaar.

Het kan ook zijn dat je in je bios misschien een instelling van het geheugen moet aanpassen.

PS: vergat nog te melden dat in het foutenlogboek de fout 7026 wordt vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel dat je ook cd-rom van iemand anders mag gebruiken. Er moet toch iemand in de familiekring zijn die een cd-rom van xp heeft.

Ja, 'k versta het wel hoor, :-) alleen m'n familie woont km's ver weg. Zal eens zien of ik iemand anders kan kontakteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, 'k versta het wel hoor, :-) alleen m'n familie woont km's ver weg. Zal eens zien of ik iemand anders kan kontakteren.

Heb maar m'n image terug gezet en alles blijkt terug te werken. 'k Laat voor alle zekerheid Ad Aware maar staan nu, mss begint de ellende weer terug als ik hem uninstall.:pcguru:

In alle geval bedankt voor je perfekte hulp Jürgen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.