Ga naar inhoud

Ik kan geen post ontvangen in Outlook

sjato

Aanbevolen berichten

Hallo mensen van het PC Helpforum,

Ik heb net een nieuwe pc gekocht. Windows 7. Office proefpakket voor 60 dagen. Het programma werkte. Nu maak ik in Frontpage mijn website. Echter in Office 07 zit geen Frontpage. Ik probeerde dus mijn oude Frontpage (2000) erbij te zetten. Ik heb daarbij aangegeven dat het niet ging om vervangen maar om ernaast te zetten. dat lukte ook, maar opeens was Outlook 2000 actief en niet meer 2007. Ik heb vanalles geprobeerd, maar niets werkte. Ik heb uiteindelijk office 2000 geUninstalled. Ook dat lukte. Maar nu kan ik geen mail meer ontvangen. Versturen lukt wel. Ik controleer het een en ander met mijn oude pc, die de berichten die ik verstuur aan mezelf, wel ontvangt.

Hoe krijg Outlook 2007 weer in orde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn post krijg ik niet binnen op mijn nieuwe pc (office 2007), wel in het postvak van de oude pc (office 2000).

....Start outlook en klik op extra en dan op account en pas de gegevens aan.

'Account' is bij mij 'Accountinstellingen'

Als ik daarop klik kan ik gegevens aanpassen over uitgaande en binnenkomende post. Naar mijn idee staan die goed ingesteld. Onderaan in het scherm kan ik aangeven in welke map ik de e-mailberichten bezorgd wil hebben. Daar staat nu een pad aangegeven. Ik neem aan dat ik daar een nieuw pad moet opgeven, maar ik weet niet welk pad.

Hoe nu verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.