Ga naar inhoud

bericht verwijderen uit outlook

Roetgerink

Aanbevolen berichten

Goede avond,

Ik heb een probleem met Outlook.

Ongeveer 1 week geleden heb ik geprobeerd een email te verzenden met een bijlage van 13 MD. Stom, stom, stom want dit bericht met bijlage is veel te groot. Het bericht is dan ook nooit verstuurd........maar Outlook probeerd telkens weer het bericht toch te versturen........

De bewuste mail blijft in de "postvak uit" box staan en hert ergste is, ik kan het bericht niet verwijderen!

Outlook loopt telkens vast. Vooral wanneer outlook wordt afgesloten en daarna opnieuw wordt opgestart.....dat lukt niet......dan moet ik eerste mijn systeem opnieuw opstarten........

Hoe kan ik een bericht in Outlook verwijderen?

En dan bedoel ik niet gewoon verwijderen via "Bewerken-bericht verwijderen" of rechts klikken op het bericht en dan verwijderen. Dat heb ik al 100 keer geprobeerd maar dat lukt niet.......

Nee ik bedoel echt geforceerd verwijderen!

Wie kan me helpen?

Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start outlook op.

Deze zal dan onmiddelijk verzenden maar dat lukt niet.

Onderaan rechts ziet je dat hij aan het verzenden is en klik er op en dan annuleren.

Het zal een tijdje duren eer die stopt.

dan kan je normaal gezien de betreffende mail verwijderen.

Lukt het niet dan op extra / optie / emailinstelling / direct verzenden uitvinken.

Sluit outlook.

Wacht even en start terug op.

Nu zal het wel lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.