Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
Als je in de hoeken kijk zie je iets in de scherm als je opstart?

ak al aangemeld ben of dr nog voor ?

---------- Post toegevoegd om 11:47 ---------- Vorige post was om 11:36 ----------

en als je ctrl+alt+del indrukt? komt dan wel taakbeheer?

ga anders eens naar processen, zoek explorer.exe op en beëindig deze.

klik dan op bestand --> nieuwe taak uitvoeren, tik dan in explorer.exe en druk op oke.

start dan wel alles?

hoe kommek bij processen ?

aangepast door Yannick
Geplaatst:

dan heb je windows vista neem ik aan? druk dan de onderste optie taakbeheer, en vervolgens krijg je het scherm voor welke ik bedoel waar je de juiste tabbladen in hebt

Geplaatst:
dan heb je windows vista neem ik aan? druk dan de onderste optie taakbeheer, en vervolgens krijg je het scherm voor welke ik bedoel waar je de juiste tabbladen in hebt

da komter nie op ze taakbeheer

Geplaatst:

Lukt dit:

• Ga achtereenvolgens naar Star -> Uitvoeren
  • In het kadertje dat opengaat, geef je de tekst gpedit.msc in en druk je op .
  • Er zal een nieuw venster opengaan. In dit venster navigeer je achtereenvolgens naar Gebruikersconfiguratie->Beheersjablonen->Systeem->Opties voor Ctrl+Alt+Del.
  • Dubbelklik op Taakbeheer verwijderen.
  • In het dialoogvenster dat opengaat, kies je voor Uitgeschakeld of Niet geconfigureerd.
  • Sluit nu gewoon alle vensters terug en het probleem zou opgelost moeten zijn smile.gif.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.