Ga naar inhoud

Mijn 3 maand oude laptop hapert

sies

Aanbevolen berichten

Hoogst waarschijnlijk een driver niet geinstalleerd maar omdat wij niet kunnen achterhalen om welk apparaat het gaat, kunnen wij ook geen driver gaan zoeken.

Blijft over hetgeen ik in mijn eerste reactie reeds voorstelde.

Laptop is nog steeds onder garantie. Gewoon mee naar de verkoper gaan om te laten nazien.

Toon de verkoper het apparaatbeheer met de ontbrekende driver en vraag hem om het op te lossen of de pc om te ruilen tegen een die wel deftig werkt. Alles onder garantie natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bij de laptop een driver cd gekregen?

System bus apparaat lijkt mij een chipset probleem.

Probeer alle systeem drivers eens terug te installeren die op die cd staan als je die hebt.

Anders zit er inderdaad maar 1 ding meer op zoals kweezie wabbit zegt en dat is terug gaan naar de winkel waar je de laptop hebt gekocht en daar het probleem tonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer 2 uur met Dell gebelt. Ze hebben ook naar chipsets gekeken etc, maar konden het probleem niet vinden. Omdat muziek en films die ik van mijn externe harde schijf afspeel het wel normaal doen, denken ze dat mijn harde kapot is. Ik krijg maandag een nieuwe harde schijf opgestuurd en moet deze vervangen en opnieuw installeren. Hopelijk lost dat het probleem op. Zo niet, dan laat ik wel weten wat er verder gaat gebeuren.

M.v.g Sies Overbeek

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Sorry voor late reactie. Was het forum helemaal vergeten. Probleem is opgelost. Harde schijf bleek kapot te zijn. Heb nieuwe opgestuurd gekregen van Dell, en deze er in gezet. Ze hebben me geholpen met de herinstallatie etc. Alles functioneert weer naar behoren.

Topic kan van mij worden gesloten. Nog bedankt voor alle hulp i.i.g..

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.