Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik werk veel met het programma Paintshop Photo Pro x3. Nu heb ik sinds een paar weken een laptop met Windows 7. Het probleem is nu dat er bepaalde insteekfilters niet meer werken. Ik krijg dan de foutmelding dat het filter niet werkt met de 64 bits Windows 7. Is hier een oplossing voor?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ook ik heb dit probleem helaas en wordt er gek van heb de fabrikant gebeld maar die ondersteunen pspx3 niet heb een patch gedownload maar nx ik hoop dat hier een oplossing voor is

Groetjes Ria

Geplaatst:
Photoshop is the real deal voor windows 7

Op welke manier bedoel je dat? Heb onder XP altijd met psp gewerkt, zou graag een oplossing willen voor het filterongemak, ook omdat ik een eigen website hebt met leden die psp crea's maken, krijg overal 0 op het rekest en dat maakt me niet vrolijk.

:bawling:Groetjes Ria

Geplaatst:

Je laptop zal een andere windowsbesturing hebben denk ik.

Met windows 7 32 bit zijn oplossingen, met windows 7 64 min of meer, maar er zullen er altijd zijn die het vertikken daar. Voor win 7 32 zou ik zeggen, de dll inzetten, sommige filters kan je patchen en of proberen te importeren in unlimited, als dat allemaal niet lukt, zal je moeten wachten op een aangepaste versie vandat filter vrees ik. groetjes.

Geplaatst:

Bij Windows 7 32 bit is er geen probleem, daar is alles op te lossen zo ook onder Vista. Wie wat nodig heeft kan het mij vragen. dll of patcher.

Eigenlijk hou ik ook van mijn xp om de reden dat ik daar geen problemen had.

Langs de andere kant zullen de filters die niet meewillen en waar de ontwerper geen aanpassing voor maakt, dus in de toekomst ook vanzelf wegvallen en niet meer gebruikt worden. Groeten en succes met de filters.

---------- Post toegevoegd om 09:36 ---------- Vorige post was om 09:28 ----------

Kan je namen geven van filters ? dan kan ik hier eventueel een oplossing zoeken voor je. Groeten.

Geplaatst:
welke dll heb je ingezet in system 32 ?

icmfilter.dll zou veel helpen mocht die er nog niet bijstaan.

heb even gekeken icmfilter staat er niet bij of het moet hetzelfde zijn als icxml filter?

een FM patcher heb ik maar die pakt niet alle filters:bawling:

aangezien ik veel met buitenlandse links werk baal ik hier ontzetten van, ik heb pspx3 terug gezet naar compalibiteit XP maar die start helemaal niet meer.

Fijne zondag groetjes Ria

---------- Post toegevoegd om 12:59 ---------- Vorige post was om 12:53 ----------

Heb net het betreffende DLL gedownload maar helaas sys32 weigert de toegang

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.