Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

het gaat wel over icmfilter.dll he

Gewoon inzetten in map system 32 en hier bij mij ook in map SysWOW64 al schijnt system 32 genoeg te zijn. Uitvoeren met commando hoeft niet geloof ik.

De overige 2 die je moet inzetten in system 32 zijn MSCVRT10.dll en plugin.dll

Als je de goede dll niet vindt mag je me persoonlijk mailen. Groeten en succes.

Geplaatst:

Wat bedoel je met de toegang, je hoeft die dll niet uit te voeren met het commando zoals onder Xp he. Eigenlijk moet je er 3 bijplaatsen, MSVCRT10.DLL en Plugin.dll en dan de icmfilter.dll, deze laatste heb ik ook in map SysWOW64 bijgezet, of dat ook helpt weet ik niet zeker, maar de grootste meerderheid van mijn filters doen het nu.

En ... ik heb 11 tabbladen filters, dus ja je kan ook tellen. Mocht je de goed dll niet vinden dan mag je me prive mailen, groetjes en succes.

Geplaatst:

Hoi hoi

Ik heb het dll bestand gedownload en in mn sys32 map geprobeerd te zetten, toen werd mij de toegang geweigerd, ook in HP86 map zelfde effect, helaas weet ik niet hoe ik je prive moet mailen, ben pas lid hier.

Als een redelijke oude dame vind ik dat ik aardig overweg kan met een pc maar dit gaat me even te ver hahaha. Heb de dll niet uitgevoerd maar geprobeerd deze rechtstreeks in de map te zetten. Tja ook heb heb vele filters maar het zit hem echt in windows7 met XP nergens last van

Hoor graag van je

Groetjes Ria

Geplaatst:

Beste allemaal,

Het is gisteren nog eens bevestigd door iemand die ik kunnen helpen heb met de uitleg, haar filters doen het weer en zonder patchen ...

Wat is er te doen ? De drie dll die ik hieronder nog eens noem moeten in twee mappen ingezet worden, onder windows vind je map system32 en map sysWOW64. Dus in beide dezelfde mappen de 3 dll gewoon inzetten.

plugin.dll

MSVCRT10.dll

icmfilter.dll

Mogelijks moet je eens de puter herstarten.

Succes gewenst met de filters en groetjes.

Geplaatst:

thanks, al geprobeerd maar ik krijg geen toestemmingen in de sys map, ook niet als administrator helaas heb inmiddels een mailtje naar de fabrikant gedaan

Groetjes Ria

Geplaatst:

Geweldiggggg hartelijk bedankt ik had er overheen gelezen dat je ze ook in sysWOW64 moest zetten, heb ze nu uitgepakt copie en geplakt in betr sys en het werkttttt ben hier ontzetten blij mee dankjewel voor je hulp

een blije Ria

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.