Ga naar inhoud

Windows CE Wachtwoord kwijt

MustiQue33

Aanbevolen berichten

Goedenacht iedereen,

Ik heb een oude laptop met besturingssysteem Windows CE gekregen van een vriend, maar het probleem is dat hijzelf het wachtwoord ook niet meer weet.

Dus als ik opstart zie ik dit scherm..

ShowStartup.jpg

Formatteren gaat ook niet aangezien er een CD-lezer is.. Iemand enig idéé?

En ik zou het graag formatteren naar windows xp, mss een andere manier zonder cd?

Vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen géén advies geven wat verband houdt met wachtwoord maar dat is in uw geval niet zo.

Het gemakkelijkste oplossing is een externe usb dvdrom kopen mits uw bios usb ondersteund als boot. Dit is niet altijd het geval bij oudere computer / laptop.

Hebt je een netwerk met andere computer?

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen géén advies geven wat verband houdt met wachtwoord maar dat is in uw geval niet zo.

Het gemakkelijkste oplossing is een externe usb dvdrom kopen mits uw bios usb ondersteund als boot. Dit is niet altijd het geval bij oudere computer / laptop.

Hebt je een netwerk met andere computer?

Je hebt gelijk, een usb dvdrom blijkt uiteindelijk wel de beste optie aangezien niets anders zal lukken.

Neen, er is geen netwerk met een andere computer...

Toch bedankt..

Vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.