Ga naar inhoud

MS Antivirus onvoldoende en beneden alle peil

Aanbevolen berichten

Zo denderend is de Virusscanner van Microsoft niet hoor, Gisteren op de Laptop met Vista erop, 2 ernstige virussen moeten verwijderen die mooi waren binnen geglipt zonder enige waarschwing te geven. En waren van ernstige aard Het internet werd enorm traag en mails versturen werd onmogelijk. Laten scannen door MS Antivirus en heeft ze wel kunnen verwijderen, al goed. Maar niet erkennen bij het binnen komen is wel srtaffe toebak. Daar bovenop schakelt MS Virusscanner de Windows Defender steeds uit. MS Antivirus snel verwijderd.

Nu test versie van Kaspersky security 2010 erop gezet, en tevreden tot nu toe en schakelt Windows Defender tenminste niet uit. Wat een reclaam voor Microsoft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw redenering is niet helemaal correct.

In principe worden virussen tegen gehouden door de antivirus.

Maar als een hacker een nieuw virus maakt dan zal de antivirus die niet herkennen tot er een nieuwe update komt en dan zal die de nieuwe virus wel herkennen.

Daarom is het noodzakelijk om minstens 1 keer per week heel uw computer te scannen.

Dat MS Antivirus defender uitschakelt heeft waarschijnlijk zijn reden. Waarschijnlijk wil MS conflicten verkomen.

MS Antivirus is dat een goed of slechte antivirus dat is een andere vraag.

Vroeger was MS Antivirus betalend maar MS heeft hier een gratis versie gemaakt maar met niet dezelfde mogelijkheid.

Het is nog niet zolang op de markt. De toekomst zal hierover geoordeeld worden.

Persoonlijk zou ik dat niet nemen omdat hackers juist MS probeerd aan te vallen.

Als veel mensen MS Antivirus nemen dan zullen de hackers daar ook mee inspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom ben ik al blij dat ik de virusscanner er bij haar heb afgehaald. Haar laptop wordt elk week 2 keer grondig gescand en ze voeld zich nu veiliger bij Kaspersky t.o.v bij MS Antivirus. Maar aan elk product van virussen zijn er wel opmerkingen te geven, de meeste maken allemaal recklaam om te verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reclame dat is iets wat ik absoluut tegen ben want je betaald voor een programma en dan maken ze nog reclame bij sommige versie antivirus.

Als het bij gratis versie is dan heb ik nog enigzins begrip voor.

Ik geef uw wel gelijk dat je een antivirus moet nemen waarbij je goed voelt.

Die u duidelijk en goede informatie geeft wat de virus doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.