Ga naar inhoud

zwart scherm

SimonH

Aanbevolen berichten

hey,

sinds vandaag lukt het niet meer om mijn pc met windows 7 op te starten. ik heb gelukkig ook nog windows xp staan zodat ik toch nog op de pc kan werken. het begon vanmorgen toen ik merkte dat het opstarten verschrikkelijk traag ging. ik zie dus "en ogenblik geduld", dan "welkom" en dan "bureaublad voorbereiden". dat laatste duurt zeker 3 minuten en dan krijg ik gewoon een zwart scherm, maar kan ik wel nog mn muis zien en kan ik ook nog Ctrl+Alt+Del doen. er staat dus geen loge van windows op zoals ik op sommige fora heb gelezen.

taakbeheer openen lukt zonder problemen, maar als ik explorer.exe wil laten uitvoeren gebeurt er niks.

in veilige modus opstarten werkt niet, ik krijg dan ook gewoon een zwart scherm.

iemand een idee?

grtjs

Simon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in Win7 met het taakbeheer andere toepassingen kan openen zoals je browser, dan is er iets mis met het bestand explorer.exe .

Heb je de installatiedisk van Win7 nog, dan kan je daarvan opstarten en proberen een herstelinstallatie doen. Normaal verlies je dan geen gegevens omdat enkel de essentiele windows bestanden worden gecontroleerd en hersteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.