Ga naar inhoud

Beste DVD ripper

Gast Raceman1910

Aanbevolen berichten

Gast Raceman1910

Dag

ik ben op zoek naar een goede DVD ripper, maar die moet aan bepaalde eisen volstaan. Ik heb ImtooDVD ripper platinum 5, maar als ik die rip dan is er zwarte ruimte bovenaan en onderaan.

Je kan ImtooDVD ripper als voorbeeld gebruiken. Die software mag wat kosten als het niet anders kan.

Mijn eisen:

- Rippen naar avi formaat

- Geen zwarte ruimte bovenaan en onderaan, met andere woorden, rippen in breedbeeld

- Gesproken taal instellen (optie, want meestal neemt hij engels, en dat is wat ik altijd neem)

---------- Post toegevoegd om 21:26 ---------- Vorige post was om 21:26 ----------

Ik weet ook dat als je de videoformaat in ImtooDVD ripper correct insteld dan helpt dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Ik heb AUTO GORDIAN KNOT uitgeprobeerd, werk wel goed, hij is nog niet klaar, maar ik heb er een goed gevoel bij, enkel vind ik het jammer dat er geen balk is waar je de vooruitgang kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.