Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat is een bestand van mijn antivirus? Na de uitvoering van combofix werkt mijn antivirus niet meer. De Bullguard main service kan niet gestart worden. Ik zit nu dus zonder bescherming.

Geplaatst:

Ga via Systeemherstel terug naar een oud herstelpunt en zet dit opnieuw als actuele toestand van je PC. Dan is de verwijdering van het bestand via Combofix hersteld.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb het ook al eens gedaan door het te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Maar ik zit nog altijd met de grote vraag: Waarom blijft msn hangen en waarom kan ik deze niet verwijderen?

Groeten.

Edit: Mag dit ook of komt dan het bestand terug mee?

En wat moet ik dan doen met het geinfecteerde bestand dat hij altijd zegt? (zie document hierboven)

aangepast door honk
Geplaatst:
En wat moet ik dan doen met het geinfecteerde bestand dat hij altijd zegt? (zie document hierboven)
Probleem is dat er voor dat bestand geen aanduiding is, waardoor dit telkens gegenereerd wordt. Kan je uit je Bulguard ook afleiden waar dit bestand zich bevindt ?
Geplaatst:

ja, er is een bepaald submenu bij bullGuard en die heet Gaming (denk ik, want ik kan bullguard niet meer opstarten) en dat bepaald submenu gaat over spelletjes die je speelt en dan kan je instellen bij profielen voor een bepaald spel van blokkeerd dit, negeer dat,... enzovoort. Dit is volgens jou het geinfecteerd bestand; prompt[1].htm.q.q.q.q.q.q.q.q.q...? Hier stel ik me vooral vragen bij. Wanneer ik BullGuard herinstalleer, dan ben ik terug veilig, maar ik denk dat het dan terug komt?

Geplaatst:

Indien je het later ingesteld hebt (bij één of ander spel) zou een herinstallatie van Bulguard dit niet mogen bevatten. Dan zou dat een clean install van de scanner moeten zijn.

Bovendien : mocht het toch terugkomen, dan wordt het door Bulguard toch nog herkent (zoals nu het geval is) en kan het geen problemen opleveren, omdat het telkens in quarantaine wordt gezet.

Heb je al systeemherstel geprobeerd om die Bulguard terug op gang te krijgen ?

Geplaatst:

Neen, ik zal dit direct een proberen. Maar komt dan alles niet terug zoals oorspronkelijk?

edit: Wanneer het in quarantaine wordt gezet stoort me dit niet echt, maar het stoort me wel dat dit er iedere keer terug opkomt. Want bijna heel de quarantaine staat vol met dat geïnfecteerd bestand.

Geplaatst:

Hierjuist systeemherstel gedaan. BullGuard werkt terug normaal, nu ga ik msn nog eens verwijderen met een speciaal tooltje omdat ik het anders niet kan verwijderen, via CCleaner en via configuratiescherm niet. Dan opnieuw installeren, daarna nog eens grondig scannen en indien het zich noch voordoet neem in printscreen en laat ik het je weten.

Bedankt voor te helpen.

Geplaatst:

Bedankt voor te helpen. Ik heb het geinfecteerd bestand nagekeken waar het zich bevond, gescant en gedesinfecteerd en tot slot ipv naar quarantaine verwijdert. Ik vermoed dat het nu weg is. Msn is succesvol, met paar tooltjes, verwijdert en opnieuw geinstalleert. Het blijft nu niet meer hangen en is al een stuk sneller. Wanneer het zich opnieuw voordoet, verwittig ik jullie zo snel mogelijk opnieuw. Zéér bedankt om me herbij te helpen.

mvg.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.