Ga naar inhoud

Gezocht.. Moederbord Crossfire X 939 socket :s

Arno.B

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb hier een pc staan waarin alles draait maar er komt gewoon geen beeld, alle componenten afzonderlijk getest en tot conclusie gekomen dat het moederbord stuk is.

Het is een multi GPU (CrossFire X) bord met socket 939 voor AMD processoren. Weet iemand waar je nog zo'n bord kan vinden?

Alvast bedankt!

Arno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat het Foxconn bordje SLI ondersteunt, maar ik moet wel zeggen dat de 6800 een van de eersten was die SLI ondersteunde, en de framerates gingen er niet echt op vooruit. Tegenwoordig heb je al een videokaartje van 45 euro die zeker beter is dan jouw SLI-optelling. Mijn advies is dat je de twee 6800 kaarten verkoopt (de liefhebbers zullen er wel iets voor over hebben) en een leuk 5570 kaartje kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het voorleggen, het is namelijk niet mijn pc maar van een vriend. De pc is stuk dus zou ik er naar kijken maar heb dus ondervonden dat er een nieuw moederbord in moet, nieuwe voeding aangezien de fan van de voeding stuk is, of ik moest er een nieuwe fan in kunnen steken? en dan de oude kaarten verkopen en>> vervangen door 1 andere kaart?<<:hmmmm2:

Hij zal er niet mee kunnen lachen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.