Ga naar inhoud

Kan me niet meer aanmelden bij hotmail

chunmeelain

Aanbevolen berichten

Ik zet vandag mijn laptop aan en mijn automatische aanmelding bij msn deed het niet. Ik me gewwon via Sign In proberen aan te melden zodat ik bij mijn email kon, die deed het ook niet. Zeiden dat mijn wachtwoord verkeerd was (wat echt niet zo is!!!) Ik me een aantal keren opnieuw proberen aan te melden en ook toch maar d eoptie wachtwoord vergeten geprobeerd, maar dan zeggen we steeds dat ze instructies naar je toe mailen, maar ik kan niet in mijn email! Heb ook al geprobeerd om via firefox aan te melden, maar dat lukte ook niet....

Weet iemand misschien wat ik kan doen!!!!!!

Please help me!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat je Caps-lock af?

Probeer eens in te loggen via een andere computer. Als het dan nog niet lukt, is je wachtwoord verandert door iemand anders.

Heb je bij het aanmaken van je account er niet voor gekozen om een alternatief adres op te geven waar de instructies worden naar toe gestuurd bij verlies van wachtwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.