Ga naar inhoud

windows live messenger ( msn/ hotmail)

Aanbevolen berichten

Ik geraak al 2 weken niet meer in mijn windows live messenger! Kan mijn hotmailadres of msn niet openen. Ik heb al meerdere keren nieuw paswoord aangevraagt , maar tevergeefs

Ik krijg steeds weer opnieuw dat het windows id paswoord of adres foutief is, waarna ik dan steeds weer opnieuw telkens paswoord/ adres vergeten moet ingeven en code om te activeren. Maar zonder enig resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even je topic verplaatst zodat men je makkelijker kan helpen.

Je ontvangt je nieuwe paswoord dan op je alternatief e-mailadres waarschijnlijk?

Is je e-mailadres nog actief? Probeer eens via een ander e-mailadres er een mail naar te sturen.

Hey jurgen

ik ontvang idd mijn nieuw paswoord op alternatief adres,maar tevergeefs!!

Mijn E-mailadres is nog actief maar in mijn hotmail geraak ik gewoon niet meer in

We hebben ook al geprobeert via het inloggen met adres van een vriend.....negatief.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je hier mee?

Ik zou niet direct weten wat het probleem is. Heb je al contact opgenomen met Microsoft?

Wel , ik doe alles zoals voorgeschreven maar het blijft steeds foutief paswoord of adres melden! Bij aanmelden windows explorer kreeg ik de melding dat dit niet op mijn pc was geinstalleerd. Dus moet je normaal op herstellen drukken...no results. Ik heb dus eens opnieuw gedownload, maar tot mijn grote ergernis geraak ik er echt niet in!! Geen mens die het begrijpt. Ik kan mij idd wel een nieuw account aanmaken maar daarmee heb ik al mijn adressen en mailtjes van 't werk enzo niet terug!

Dus?????????

Alvast bedankt voor de moeite jurgen!!

Hoe neem ik contact op met Microsoft????

Is er nu echt niemand die me kan helpen!! Ben radeloos en heb alle mogelijke opties geprobeert!!!!!!!!

aangepast door lambertin gert
vraagje vergeten!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel , ik doe alles zoals voorgeschreven maar het blijft steeds foutief paswoord of adres melden! Bij aanmelden windows explorer kreeg ik de melding dat dit niet op mijn pc was geinstalleerd. Dus moet je normaal op herstellen drukken...no results. Ik heb dus eens opnieuw gedownload, maar tot mijn grote ergernis geraak ik er echt niet in!! Geen mens die het begrijpt. Ik kan mij idd wel een nieuw account aanmaken maar daarmee heb ik al mijn adressen en mailtjes van 't werk enzo niet terug!

Dus?????????

Alvast bedankt voor de moeite jurgen!!

Hoe neem ik contact op met Microsoft????

Is er nu echt niemand die me kan helpen!! Ben radeloos en heb alle mogelijke opties geprobeert!!!!!!!!

???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.