Ga naar inhoud

windows mail

Gast labouchere

Aanbevolen berichten

Gast labouchere

Heb PC met Viata en windows mail. Wanneer ik een mail krijg met een bijlage in word dan moet ik de bijlage eerst opslaan om hem te kunnen lezen.

Dat is erg omslachtig, vermoedelijk akn dit handiger (was in het verleden met mijn oude outlook ook zo), maar onduidelijk hoe dit zou moeten.

Koppelingen instellen is voor mij in ieder geval onmogelijk gebleken.

zoek hulp

g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast labouchere

hoi Stegipost,

opslaan en dan openen lukt wel, maar dat is wat omslachtig.

de instellingen voor koppelingen lijken aan te geven dat het ook zou moeten kunnen vanuit windows mail, maar ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast labouchere

geen idee wat je bedoeld. Als ik een mail krijg van iemand met een bijlage daarbij in word en ik probeer de bijlage van de mail te openen krijg ik een bericht:

"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.

Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratiescherm"

Als ik via configuratiescherm , dan standaardinstellingen, dan bij koppelingen instellen kom staat bij alle doc bestanden dat het huidige standaard programma Microsoft Office Word is, wat mi correct is en waarom ik niet begrijp waarom dat niet werkt.

hoop dat het zo iets duidelijker is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast labouchere

ooit had in microsoft office / word 2003 en heb dat indertijd gedownload.

Nu heb ik echter microsoft word 2007. het heeft dus geen effect en overigens ggeldt het niet kunnen openen voor alle doc bestanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast labouchere

ben schijnbaar niet duidelijk genoeg. probeer het nog een keer.

Ik heb een nieuwe PC (half jaar oud) met vista en microsoft office 2007 en windows mail.

Alles werkt, maar er is iets geks met windows mail. Wanneer ik een mail krijg met een word document als bijlage (maakt niet uit welke extensie) dan kan ik die niet openen (andere bijlages bv acrobat openen wel gewoon). Bij koppelingen wordt aangegeven dat de bijlages wel geopend zouden moeten kunnen worden.

De laatste opties die je zo vriendelijk was te mailen zijn opties rond conversies, maar daar zit het probleem dus niet.

hoop dat het zo duidelijk is en alvast bedankt voor alle moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.