Ga naar inhoud

een goede game pc voor 1000 euro?

Gast boomstam

Aanbevolen berichten

hee hallo

ik ben van plan om een nieuwe pc te gaan kopen want die van mij kan bijna geen enkel spelletje en weet ik veel wat aan. dus zat ik eraan te denken om een game pc te laten samenstellen. nou heb ik even rondgekeken en denk dat ik hem op de site van azerty wil laten bestellen (heeft een vriend ook gedaan). ik weet niet of 1000 euro genoeg is voor een goede game pc maar anders zie ik het wel

ik heb alleen een probleem die vriend van mij kan er geen samenstellen want hij heeft het ook door iemand anders laten doen en ik kan het zelf ook niet, dus nu wilde ik vragen of jullie misschien een voor mij kunnen samenstellen.

zo ja dit wil ik er graag mee, in .

* ik wil graag 1000 euro en niet (veel ) hoger (1050) gaat nog wel

* ik wil op azerty bestellen

* ik wil graag montage met 1 jaar garantie windows installeren kan zelf wel

* het liefst een intel (weet hier niet veel van maar die heeft mijn vriend ook en zegt dat hij lekker snel is)

* als het kan deze behuizing (heeft hij ook en vind ik zeker mooi) http://azerty.nl/8-1044-193711/thermaltake-soprano-vb1000bws-.html

* uhm.. ik wil er graag call of duty 6 (en later als het kan ook nog 7 en mis ook nog 8 op spelen)

* ondertussen ook nog een beetje muziek luisteren

zo dat was denk ik wel genoeg informatie , als jullie nog iets moeten weten zeg het dan maaryess.gif

owja er hoeft geen muis toetsenbord etc bij alleen de pc zelf zegmaaricon_good.gif

alvast bedanktbedankt.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb =1&product[226356]=1&product[241600]=1&product[245830]=1&product[219321]=1&product[225309]=1&product[90737]=1&product[224663]=1&product[193711]=1&product[9448]=1"]hier een samenstelling gemaakt.

Ik zit wel 27 euro over je budget, hopelijk is dat niet zo erg.

Als processor heb ik voor de Intel Core i5 750 gekozen, dit is een all-around modelletje (4 Intel-sterren) die 4 cores bevat. Hiermee is multitasking een makkie en gamen wordt geen enkel probleem. Ik heb een sterke grafische kaart gekozen, met een fabrieks-overklok, en speciale koeling.

In sommige gevallen is deze tot 8 maal stiller dan zijn concurrenten. Met een 5850 chip aanboord, zal je kunnen gamen met alle eyecandy aan.

Als harde schijf een 1TB Samsung Spinpoint, deze presteren zeer goed, wat ook kan worden gezegd over de Sony Nec Optiarc AD-7000S brander. 4GB geheugen is tegenwoordig standaard, en van een degelijk merk als Geil.

Ik heb rekening gehouden met de kast, die heb ik behouden, ik heb ook voor een redelijk dure voeding gekozen van 630 watt, maar dit is een van dé topmodellen uit de stallen van Nexus. De standaardkoeling van de processor is wel wat luidruchtig, dus zit er een andere koeler bij, de Cooler Master TX3. Als moederbord heb ik een speciaaltje genomen, deze ondersteunt namelijk de nieuwste technologieën als USB 3.0. en Sata 600.

Tip! : Azerty hanteert tijdelijk een promotie waarbij je 5 euro korting krijgt bij deze samenstelling.

Zie deze link.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

* uhm.. ik wil er graag call of duty 6 (en later als het kan ook nog 7 en mis ook nog 8 op spelen)

is het dan niet slimmer om een PS3 of een Xbox360 aan te kopen?

---------- Post toegevoegd om 22:14 ---------- Vorige post was om 22:12 ----------

ben je dan geen windows licencie vergeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mod Omen : De TS vraagt hier natuurlijk wel om een PC, een PS3 kopen zou een goede keuze zijn i.v.m. de toekomstige games, maar een PC zal nooit dezelfde prestaties kunnen leveren als een PS3.

De TS vroeg niet naar Windows; als dit natuurlijk wel het geval is zal je nog 80 euro moeten bijleggen voor de Home Premium versie van Windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.