Ga naar inhoud

Nieuwe grafische kaart

chriskeeh

Aanbevolen berichten

Al bedankt voor de opties en snelle antwoorden!

Ik ben al zeer te vinden voor de 5450, maar denk toch dat die iets te straf is voor mijn huidig gebruik. De 4350 lijkt me toekomstgericht interesanter omdat ik steeds minder en minder tijd zal hebben voor te gamen. Ik heb me voor die tijden net een PS3 gekocht :)

Mijn buget is eigenlijk niet echt bepaald. Het moet een degelijke en een niet extreem dure kaart zijn. Zou €100 mijn behoeften kunnen dekken?

En misschien zoals superjona zei: één met een actieve koeling?

Ik hoor het zeer graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4350 met passieve koeling voor 26 euro (spot goedkoop).

Een 4350 met actieve koeling voor 4 euro extra.

Goh 100 euro is echt te veel geld voor een videokaart in zo'n systeem. Als je nog maar een iets zwaardere Videokaart koopt dan de 4350 zal die nog niet eens in de buurt komen van zijn werkelijk vermogen. De P4 3.2 zal dat immers niet aankunnen.

Gewoon voor bijna geen geld (voor pc-onderdelen) ben je weer gesteld en kun je hopelijk weer wat verder. Kun je beter wat geld opzij leggen om later, als het systeem het volledig begeeft, een nieuw pc aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nog eens allemaal.

Ik ga voorlopig mezelf een 4350 of iets in de range kopen voor tijdelijk door te gaan.

Zoals Duidelijk zei ga ik wachten tot deze pc het begeeft en dan een andere kopen. Ik heb me wat meer laten informeren over zelf een pc samenstellen en dit lijkt me zeer aantrekkelijk!

Hartelijk bedant allemaal voor jullie hulp en links die nuttige websites :)

Groeten Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.