Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Sinds vandaag kom ik Facebook niet meer op. Als ik wil inloggen, krijg ik weer het inlogscherm. Dit is hoogst irritant. Ik kan wel op FB als ik een nieuw wachtwoord aanvraag, maar dat wil ik niet blijven doen!

Ik heb cookied ed. gewist en het probleem doet zich voort zowel in Firefox als Internet Explorer.

Iemand aub help!

Geplaatst:
ik had dit probleem maar is vanzelf weggegaan. Ik had wel een paar dagen last van dit probleem.

Heb je wel steeds een nieuw wachtwoord aangevraagd of gewacht tot jouw oude wachtwoord het weer deed?

Geplaatst:

Ik heb een paar keer dat wachtwoord verandert maar daardoor kon ik enkel de startpagina zien. als ik dan om iets anders klikte ging deze terug naar de inlogpage.

Geplaatst:

Ah ok. Ik kan wel alles met een nieuw wachtwoord, maar vind het erg irritant dat elke keer te moeten doen. Ik ga morgen eens checken of op een andere computer met andere provider hetzelfde het geval is..

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Ja ik heb precies hetzelfde al 14 dagen kom op mijn startpagina en verder kan ik niets doen.

Krijg de mededeling u moet ingelogd zijn, ja ben ik toch en dan knalt die het inlogscherm erop.

Hoor niks van facebook pff

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.